This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke uitlaat 70cc polini sport

Samm__

New Member
Ik heb een vraag over welk type uitlaat je het best kan gebruiken op een cilinder zoals, polini/malossi sport voor de juiste powerband en toeren
 
Hoepel op. Nog een keer zo'n opmerking en ik deel jouw adres.
Inderdaad maat grappenmakers, neem je moeder in de maling als je teveel tijd hebt ofzo galbak (niet jij Tim ouwe legend)
Post automatically merged:

Dit is letterlijk de eerste vraag die ik op dit forum stel, omdat ik het me handiger leek om aan andere mensen met verstand dingen te vragen krijg je zo’n nutteloze opmerking mag ik vragen waarom je überhaupt reageert als je niet eens een antwoord op mijn vraag geeft maar iets probeert uit te lokken met je ‘je moeder’ hou oud ben je nou pik en heb je tijd teveel ofzo ga beter geld verdienen ipv nutteloze reacties typen. Voor de andere mensen bedankt voor de tips over de uitlaat! Toppers
Post automatically merged:

Sito plus, Gianelli Go, Yasuni R, stage6 pro replica mk2, Leovince TT.
Dit zijn allemaal uitlaten die het goed doen op laag/middel toerige cilinders? Want dat is zo’n polini sport toch
 
Last edited:
dat is zeker een goede combinatie, maar dan kan je beter een keuze maken of je een sito of yasuni r wilt, ipv uiteindelijk voor 2 uitlaten te betalen, en 2x moeten afstellen
 
dat is zeker een goede combinatie, maar dan kan je beter een keuze maken of je een sito of yasuni r wilt, ipv uiteindelijk voor 2 uitlaten te betalen, en 2x moeten afstellen
Daar heb je wel gelijk in dacht in eerste instantie sito voor t geluid maar misschien ook wel gewoon schijt hebben en knallen met die terugloop
 
Bedankt voor de report mensen. Rapporteer een post en negeer graag het lompe gedrag van mensen als er zo gereageerd wordt want z’n discussie helpt meestal niet. (Ps. Terug dreigen of schelden is ook niet de oplossing)

Topic ook opgeschoond.