Goedendag leden van het goede leven,
setup:
Gilera runner SM08 A2
PWK 28mm
ophoogstuk
Vforce 4 membraan
52 slag krukas
leuke vario
carter getuned
180cc malossi LC : uitlaatport verhogen en vorm veranderen, doorvoeren + polijsten, zuiger aanpassen.
de vraag is nog of ik hem afdraai en ophoog voor hogere inlaat timing.
afgedraaid vliegwiel
momenteel nog een SM06 met race bocht.
nu de vraag welk uitlaat ?
- PM X-tech
- PM X-tech pro (360)
- DDL slag 52
- HT race allu
- polini evolution (kan ik alleen niet voor een leuke prijs krijgen)
- SIP performance race : Vermogen: 22,3 pk bij 7350 tpm (tuning), Koppel: 21,9 Nm bij 6360 tpm (tuning)
17,5 pk bij 7500 tpm (origineel), 16,8 Nm bij 6900 tpm (origineel)
wat het niet word:
- malossi 180 is schijt
- arrow 180 is vgm niet alles voor tuning
- jolly moto is vgm niet alles voor tuning
- scorpion geen ervaring mee
- simonini lijkt me niet alles
- technigas RS-2, is ni gas
mijn voorkeur gaat denk uit naar:
- HT race
- PM X-tech
zijn er gevorderde tuners op het gebied van 180 die ergens meer testresultaten hebben,
of uit ervaring spreken welke zijn in het geval gekozen hadden?
weet dat de PM X-tech vaak in azie gebruikt word.
heb alle andere topics al gelezen maar word het niet echt bepaald duidelijker op.
+ denk dat HT en DDL uitlaten die missen van die lijsten toch wel belangrijk zijn,
vooral bij een bewerkte cilinder.
setup:
Gilera runner SM08 A2
PWK 28mm
ophoogstuk
Vforce 4 membraan
52 slag krukas
leuke vario
carter getuned
180cc malossi LC : uitlaatport verhogen en vorm veranderen, doorvoeren + polijsten, zuiger aanpassen.
de vraag is nog of ik hem afdraai en ophoog voor hogere inlaat timing.
afgedraaid vliegwiel
momenteel nog een SM06 met race bocht.
nu de vraag welk uitlaat ?
- PM X-tech
- PM X-tech pro (360)
- DDL slag 52
- HT race allu
- polini evolution (kan ik alleen niet voor een leuke prijs krijgen)
- SIP performance race : Vermogen: 22,3 pk bij 7350 tpm (tuning), Koppel: 21,9 Nm bij 6360 tpm (tuning)
17,5 pk bij 7500 tpm (origineel), 16,8 Nm bij 6900 tpm (origineel)
wat het niet word:
- malossi 180 is schijt
- arrow 180 is vgm niet alles voor tuning
- jolly moto is vgm niet alles voor tuning
- scorpion geen ervaring mee
- simonini lijkt me niet alles
- technigas RS-2, is ni gas
mijn voorkeur gaat denk uit naar:
- HT race
- PM X-tech
zijn er gevorderde tuners op het gebied van 180 die ergens meer testresultaten hebben,
of uit ervaring spreken welke zijn in het geval gekozen hadden?
weet dat de PM X-tech vaak in azie gebruikt word.
heb alle andere topics al gelezen maar word het niet echt bepaald duidelijker op.
+ denk dat HT en DDL uitlaten die missen van die lijsten toch wel belangrijk zijn,
vooral bij een bewerkte cilinder.