Welke terugloop Speedfight 2

Nicky123

Well-Known Member
hoi ik heb een vraag,

welke terug loop is het beste voor een orginele speedfight die 65 loop die uitlaat mag niet de duur zijn.

M.V.G Nicky
 
Advertisement - register to remove this

de beste bestaat niet :)

wat vind je mooi en wat is je budget ? Ga dan naar de scooterwinkel en koop daar een uitlaat die binnen je budget valt.

hou er wel rekening mee dat je je scooter volledig opnieuw af moet stellen, dus:
- rollen
- drukveer
- trekveren
- sproeier

daar moet je dus ook nog een aantal tientjes aan uit geven :)
 
de beste bestaat niet :)

wat vind je mooi en wat is je budget ? Ga dan naar de scooterwinkel en koop daar een uitlaat die binnen je budget valt.

hou er wel rekening mee dat je je scooter volledig opnieuw af moet stellen, dus:
- rollen
- drukveer
- trekveren
- sproeier

daar moet je dus ook nog een aantal tientjes aan uit geven :)

ok ja ik vind de gianellie shot,reverse,extr chrome en de Laser x-pro Chrome wel mooi maar zijn ze ook goed voor een speedfight 2 standaard ja hij loopt dan 65Km/H me budget is max 150euro.
 
ok ja ik vind de gianellie shot,reverse,extr chrome en de Laser x-pro Chrome wel mooi maar zijn ze ook goed voor een speedfight 2 standaard ja hij loopt dan 65Km/H me budget is max 150euro.

Hoewel ik zelf anti-gianelli ben, zou ik dan toch gaan voor de Gianelli Extra Chrome, anders is je uitlaat zo weg. Gianelli staat er om bekend hoe hard deze uitlaten wegroesten...

Als je toch dan een goedkope chromen uitlaat wilt, dan raad ik je de technigas Next Chrome aan:D
 
Hoewel ik zelf anti-gianelli ben, zou ik dan toch gaan voor de Gianelli Extra Chrome, anders is je uitlaat zo weg. Gianelli staat er om bekend hoe hard deze uitlaten wegroesten...

Als je toch dan een goedkope chromen uitlaat wilt, dan raad ik je de technigas Next Chrome aan:D

technigas is niet zo goed zeggen sommigen en laser x-pro chome ofzo ik wil iets met carbon en wat het goed doet op een speedfight 2
 
op een SF is een standaard uitlaat 1 van de betere uitlaten , maar wil je perse een andere uitlaat zou ik een Yasuni R nemen , want het moet ook goed lopen toch?

verder , chroom word altijd lelijk , zeker de goedkopere uitlaten..

en chroom is ouderwets , op zundappen en kreidlers zaten ook chroomuitlaten :X


een snelle uitlaat die 65 loopt zal nooit geweldig lopen omdat je de werking van de uitlaat gewoon verstoord..
 
op een SF is een standaard uitlaat 1 van de betere uitlaten , maar wil je perse een andere uitlaat zou ik een Yasuni R nemen , want het moet ook goed lopen toch?

verder , chroom word altijd lelijk , zeker de goedkopere uitlaten..

en chroom is ouderwets , op zundappen en kreidlers zaten ook chroomuitlaten :X


een snelle uitlaat die 65 loopt zal nooit geweldig lopen omdat je de werking van de uitlaat gewoon verstoord..

ja ik heb een beetje overlegt en ik doe de varioplaat eruit en een Yasuni R heb ik net verkocht en ik wil liever geen yasuni R welke kan ik dan pakken?
 
waarom zou je een andere als een R nemen , als deze gewoon goed is ?

goedkoop is vaak duurkoop wat uitlaten betreft..

en in dit geval is het nog meer zonde om uberhaupt een andere uitlaat te kopen omdat dit toch voor geen meter loopy omdat de pijp flink begrensd zal moeten worden...

zonde gewoon ,en dan moet ie ook nog worden afgesteld wat ook nog het nodige kost , waarom zou je zoveel willen uitgeven voor net niks?

en koop je een goedkope uitlaat ziet het er ook nog cheap uit...
 
Back
Top