reyes said:je hebt ook een shot tegenwoordig die begrenst zijn en die kan je in latere fase nog de proppen ervan uithalen zodat je een hele goede pijp hebt voor straatsetups..
melf #50 said:ik zou gewoon een sitoplus pakken , die voor sr , dt ie een perfecte uitlaat , hij is gebaseerd op de italiaanse versie van de sr.
deze loopt onbegrensd zelfs beter dan de std uitlaat , begrensd loopt ie ook prima en heeft een goeie pasvorm ,en kwaliteit
melf #50 said:het italiaanse model, die loopt gewoon prima , alle Sito plus uitlaten zijn trouwens goedgekeurd , er zitten in alle sitoplus uitlaten een prop
de 2 van boven..
http://www.easyparts.nl/showarticles.php3?grouppath=121-154
Erwin280 said:Ben melf dan wel niet maar andwoord toch. Lijkt me niet het is gewoon een orginele vervangins uitlaat. Hij geeft alleen problemen met een technisch
onderzoek als je er te hard mee rijdt of als het geluid te hard is maar dat is geen van bijde dus ik zie geen problemen er mee.
Erwin280 said:Volgens mij kan het gewoon hoor het is niet voor niks een vervangings uitlaat.
melf #50 said:ik denk eerder dat de dealer jouw liever een Ixil verkoopt om welke reden dan ook (goeie connecties met 1 bepaalde groothandel oid..)