welke sproeier

chico

Well-Known Member
Hallo, ik heb een zip sp met athena 4 race 17,5 mm carb en standaard uitlaat maar me bougie is helemaal zwart... Ik rij met sproeier 86

Weet iemand welke sproeier voor mij goed is ???
 
Advertisement - register to remove this

als je bougie zwart is moet je kleiner in sproeier gaan. de exacte maat is niet te zeggen. stel net zo lang af tot je bougie kofie met melk bruin is

zwart = teveel benzine
kofie bruin = goed
wit/grijs = te weinig benzine
 
paulus 88 said:
als je bougie zwart is moet je kleiner in sproeier gaan. de exacte maat is niet te zeggen. stel net zo lang af tot je bougie kofie met melk bruin is

zwart = teveel benzine
kofie bruin = goed
wit/grijs = te weinig benzine

Ja maar me bougie was gwn roet zwart... vrienden van me die ook regelmatig aan het afstellen zijn zeggen tegen me dat ik met een athena 4 race een sproeier moet nemen iets in de 90 en ze zeggen dat ik met me luchtschroef en me stationerschroef moet klote dat ik ze helemaal dicht moet draaien en dan een halve slag trug er voor moet zorgen dat hij net niet uitvalt, dan wordt me bougie weer koffie bruin maar klopt dit wat ze zeggen ???
 
RemcoV said:
Lekker fucking boeiend?

@ topicstarter: Hoe rijd je scooter nu , dat helpt meer dan dat je zegt dat je bougie zwart is :rolleyes:

Als jeje scooter sochtends wilt starten dan pruttelt hij een beetje dat heb ik heel lang en dan ineens gaat hij harder, en met optrekken pruttelt hij ook
 
Back
Top