Welke maat sproeier en gram rollenset nodig?

Liam05

Member
ik heb een 100c gy6 met 24mm carb en kwa topsnelheid en acceleratie haal ik echt nog niet alles eruit met deze setup dus ik vroeg me af welke sproeiermaat en gram rollenset jullie aanraden om te proberen voor mij?
 
Advertisement - register to remove this

Meer info over de setup?

Welke cilinderkop zit erop?
Welke carbu is het?
Welke vario, rolletjes, koppeling, druk en trekveer gebruik je nu?
Welke cdi zit er in?
Wat is nu je maximaal toerental?

Wat is je budget?
 
ik denk dat die carb te groot is om een goed mengsel te maken voor een viertakt.
je hebt ook nog wàt onderdruk en meer luchtsnelheid door je carb. nodig om hem goed te laten regelen en mengen.
24 mm is een maat voor een tweetakt van die maat, die ongeveer drie keer zoveel lucht aanzuigt. (of voor een 125 - 150 cc 4t motorscooter)
als je die carb iets kleiner neemt (20mm) denk ik dat je er (gek genoeg) meer vermogen uit haalt.
 
Meer info over de setup?

Welke cilinderkop zit erop?
Welke carbu is het?
Welke vario, rolletjes, koppeling, druk en trekveer gebruik je nu?
Welke cdi zit er in?
Wat is nu je maximaal toerental?

Wat is je budget?
sorry ik had verkeerd geantwoord...

Ik heb een standaard cilinderkop nog erop zitten.
Het is een naraku gy6 24mm carb
Ik heb een sport vario gekocht met 7g rollen nu, standaard drukveer en trekveer
Ik heb een onbegrensde cdi

Budget: hoop dat het met een paar tientjes lukt
Post automatically merged:

ik denk dat die carb te groot is om een goed mengsel te maken voor een viertakt.
je hebt ook nog wàt onderdruk en meer luchtsnelheid door je carb. nodig om hem goed te laten regelen en mengen.
24 mm is een maat voor een tweetakt van die maat, die ongeveer drie keer zoveel lucht aanzuigt. (of voor een 125 - 150 cc 4t motorscooter)
als je die carb iets kleiner neemt (20mm) denk ik dat je er (gek genoeg) meer vermogen uit haalt.
Ik heb net een nieuwe carb gekocht dus zou het zonde vinden om nu alweer een nieuwe te pakken. Heb je nog een tip om de 24mm zo goed mogelijk te laten lopen misschien?
 
Back
Top