Mijn setup is als volgt;verschilt erg per setup ik heb 95 en reed daar een poosje goed mee, wat voor uitlaat heb je op je scooter?
Bougie had een perfecte kleur, dat heb ik wel gekeken!Ben je alleen gaan afstellen op geluid of heb je ook gekeken naar de bougie?
Dat je scooter niet rijd zoals normaal (juiste toerenverloop) kan aan verschillende dingen liggen zoals je overbrenging , valse lucht etc etc.
Om aftestellen dat hij de juiste hoeveelheid benzine / lucht binnenkrijgt kan je aflezen vanuit de bougie. Zwart = te rijk , koffiebruin = juiste kleur , wit = te arm.
ik heb dus opeens een zwetend spruitstuk en als ik er remreiniger op spuit gaat de scooter zachter lopen wat heel raar is want hij zou juist jard moeten lopen heb jij een ideeBougie juiste kleur = sproeier en luchtverhouding lekker met rust laten. Ik zal dan naar andere factoren kijken.
Zoals eerder genoemd , valse lucht (spuit remreiniger rondom inlaat , voetpakking cilinder). Lekke keerring(en) bij je krukas.
Overbrenging (rolletjes , trekveertjes , vsnaar , drukveer).
Video van het geratel? Even uploaden via YouTube en dan linkje in je bericht zetten!
Dit was trouwens met sproeier 100, naarmate ik kleiner doe wordt het minder, 83 had het helemaal niet namelijk, 85 ook een beetje
Hier een filmpje
Ik weet eerlijk gezegd niet welke 70, allleen van polini, wel ac, idd carb met power filter, en yasuni r terugloop uitlaat70 CC met 21 MM...
Klinkt leuk , echter welke 70 CC is het ? Welke uitlaat ?
Waarschijnlijk 1 met Power Filter .
Goede Feedback krijgt beter terug koppeling . (als we het mischien weten ) .