Welke Sproeier 70cc 2t

VitoMagic

New Member
Hallo,

Ik heb een Suzuki street magic,
rijd nu rond de 80/90kmph maar heel hoog toerig en komt ook niet verder dan.
Nu hoorde ik een andere vertrouwde 2T rijder zeggen dat hij heel arm loopt welke sproeier grote kan ik gebruiken of wat kan ik aanpassen?
Ik heb nu de bijgeleverde sproeier 100 erin

Setup:
Malossi 70cc Sport Gietijzer
Malossi Vario
Malossi 7gr rollen
Malossi witte drukveer
Snelgas
Polini cp 21mm carburateur
Technigas uitlaat (ik weet het is niet best, ben aan het nadenken voor Yasuni r carbon)
 
Advertisement - register to remove this

ik zou even naar je bougie kijken op je cilinderkop en daaruit kan je aflezen of die te arm of te rijk loopt.
bedankt voor je reactie, maar voor een jongen van 16 groeit bij mij het geld ook niet op de rug,
Dat betekend dat ik een bougiesleutel moet halen, 10 verschillende Sproeiers en dan vanuit daar verder moest. Dit is zeker een optie begrijp me niet verkeerd maar ik vroeg me af wat jullie erin hebben.
 
bedankt voor je reactie, maar voor een jongen van 16 groeit bij mij het geld ook niet op de rug,
Dat betekend dat ik een bougiesleutel moet halen, 10 verschillende Sproeiers en dan vanuit daar verder moest. Dit is zeker een optie begrijp me niet verkeerd maar ik vroeg me af wat jullie erin hebben.
ben zelf 17, maar je kan misschien ff naar de scooter winkel die dichtbij is, denk dat die geen geld vragen om ff te kijken naar je bougie, misschien een sproeier lenen doen ze ook wel gratis. Maar als je echt van iemand wilt weten welke sproeier die heeft veel succes want dat is bij elke scooter anders dus uiteindelijk koop je toch 4 sproeier maten dan. kan je net zo goed n setje halen. bougie sleutel is maar 3 euro. En scooter opvoeren kost nou eenmaal geld, en daarbij zijn dit nog de "kleine" bedragen.
 
bedankt voor je reactie, maar voor een jongen van 16 groeit bij mij het geld ook niet op de rug,
Dat betekend dat ik een bougiesleutel moet halen, 10 verschillende Sproeiers en dan vanuit daar verder moest. Dit is zeker een optie begrijp me niet verkeerd maar ik vroeg me af wat jullie erin hebben.
Sorry hoor maar een bougie kun je er op zoveel manieren uitdraaien en voor 5 euro heb je desnoods een sleuteltje ervoor. Maar een paar sproeiers is al te duur? Je zal nou eenmaal zelf moeten testen wat er werkt voor jou blok. En welke afstelling goed is. Dat kunnen wij zo ook niet ruiken helaas. Maar draai die bougie er eens uit met desnoods een waterpomptang en ga vanuit daar eens kijken wat er moet gebeuren.
Want arm lopen en hoge toeren zijn 2 verschillende dingen die moeten worden afgesteld. Begin met de carburateur en dan naar de overbrenging
 
Ik heb een aprilia sr50 70cc polini met terugloop uitlaat en liep 90 maar nu stottert ie en valt ie steeds uit weet iemand welke sproeier ik moet proberen en eventueel kan kopen
 
Back
Top