Originally posted by Ogre
Zal ik me maar even gaan mengen in deze "discussie" als Peugeot expert
Cilinder: Malossi MHR Replica 70 (eventueel getuned)
Uitlaat: Polini for Race / Giannelli Black Swan
Carb: Dellorto 19/21mm, met klemaanlsuiting
Spruitstuk: Top racing/RGD 20mm
Vario: Origineel kan je wel houden denk ik
Koppeling: Origineel trekt het nog wel, wil je meer: Hebo
Krukas: Origineel, is sterk zat.
Voor een hogere topsnelheid zal je eventueel nog een langere vertanding kunnen monteren, dit is echt noodzakelijk om bij Peugeot boven de 100/110 digitaal (echte km's dus) te komen.
Hiermee moet je behoorlijk hard kunnen blazen, hoe hard? Meten is weten
Originally posted by Ufo
Ik denk dat dara best bij gezegd mag worden dat een tunebeurt aardig nodig is bij de peugeot cilinders. De compressie bij bijv een mhr replica was waardeloos danzij een squish clearence van meer dan anderhalve mm. EN dat terijwl je op peugeot het nou net van KOPPEL moet hebben. info@is-tuning.nl
Originally posted by SR-Fanatic
Valt te regelen, Ivo maakt reclame voor zichzelfHij tuned namelijk cilinders. Wil je je cilinder laten tunen, dan is hij dus een optie. Daar is het mail adres dus van.
Originally posted by Ogre
Zal ik me maar even gaan mengen in deze "discussie" als Peugeot expert
Cilinder: Malossi MHR Replica 70 (eventueel getuned)
Uitlaat: Polini for Race / Giannelli Black Swan
Carb: Dellorto 19/21mm, met klemaanlsuiting
Spruitstuk: Top racing/RGD 20mm
Vario: Origineel kan je wel houden denk ik
Koppeling: Origineel trekt het nog wel, wil je meer: Hebo
Krukas: Origineel, is sterk zat.
Voor een hogere topsnelheid zal je eventueel nog een langere vertanding kunnen monteren, dit is echt noodzakelijk om bij Peugeot boven de 100/110 digitaal (echte km's dus) te komen.
Hiermee moet je behoorlijk hard kunnen blazen, hoe hard? Meten is weten