Welke setup voor mijn speedfight?

dreamer_1987

Well-Known Member
Ik heb een speedfight AC, en wil een nieuwe setup bedenken.
Hij was laatst in beslag genomen, dus moeten er weer nieuwe spulletjes onder.. :P
Zelf zat ik te denken aan:

Airsal T6 50cc snel
Malossi Multivar Vario
Malossi Fly Clutch Koppeling
Hebo Vsnaartje
en Hebo gara/Ixil Twinner/Laser X-Pro

Andere krukas en carb. lijkt me dan niet zo nodig toch?
Is de t6 de moeite waard? Of dan net zo goed de orgi cilinder houden?
Welke uitlaat zouden jullie kiezen en hoe zou dit gaan lopen dan?

K hoor het wel! :D

Advertisement - register to remove this

alleen de std 50cc loopt goed op speedfight , een echte setup vindt ik meer zoiets als:

Hebo alu 70 / Mhr replica70
Hebo vario of multivar
Krukas doppler of rito
uitlaat for race / bidalot s2/ yasuni r
hebo koppeling
carburateur set met doppler spruituk (dell orto 17,5mm)
membraanplaten carbon
drukveertje mallossi geel of zoiets
andere overbrenging eventueel

flyclutch is gewoon vervanging van std , neem anders een delta clutch als je malossi wilt

Ik zit natuurlijk ook nog een beetje met mijn geld...
Had al meer gelezen dat orgi cilinder ook goed was van peus, en om een andere krukas eronder te hangen vin ik allemaal nie zo nodig, ik ga toch geen 70cc rijden, want dan rij ik mezelf dood volgens mij ;)...
Verder nog ideën voor setup met standaard cilinder?
Wil koppeling vario uitlaat en 50snel er wel op doen, want moet m ook nog gebruiken voor school, moet hij ook niet al te xtreem voor zijn! :P

Originally posted by dreamer_1987
Ik zit natuurlijk ook nog een beetje met mijn geld...
Had al meer gelezen dat orgi cilinder ook goed was van peus, en om een andere krukas eronder te hangen vin ik allemaal nie zo nodig, ik ga toch geen 70cc rijden, want dan rij ik mezelf dood volgens mij ;)...
Verder nog ideën voor setup met standaard cilinder?
Wil koppeling vario uitlaat en 50snel er wel op doen, want moet m ook nog gebruiken voor school, moet hij ook niet al te xtreem voor zijn! :P

Wat noem je extreem..
Je ken ermee naar school met een snelheidje zonder al die troep hoor :P

Als jij een goeie pijp koopt moettie echt wel harder lopen toch?
De setup heb ik nodig voor de zomer want dan gaan we op vakantie met de scooter... dus moettie wel goed lopen en er ook goed uitzien..
En extreem vin ik dus Mhr-R 70cc cilinder met Yasuni Z enzo :P nee, maar ik wil het gewoon bij 50cc houden zometeen worden we gepakt heb ik zoveel kw en rij ik op n moter, en dat kunnen we natuurlijk niet hebben!
Dus zoek eigenlijk voor een peus een goede setup met 50cc cilinder, en met een mooie uitlaat die toch ook goed presteert, dus niet zon recht ding als Technigas Next die wel goed loopt maar niet mooi is :P
Ook koppeling en vario wil ik veranderen in een paar goede :D

Originally posted by dreamer_1987
ik ga toch geen 70cc rijden, want dan rij ik mezelf dood volgens mij ;)...

laat hem lekker orgineel... je geeft zelf al aan dat je de snelheden van andere cilinders al niet aankan.... ik geef je een half jaartje dan....

Kan ze wel aan, maar ik vind het te hard gaan, al die controles hierzo! Als ik echt hard zou willen op me brommer had ik wel een RS gekocht of een Derbi en daar 80cc onder gegooid, maar heb sinds september al 400 euro aan boetes, dus daarom moet het ook niet al te extreem worden.
Me scoot gaat er iniedergeval goed uitzien en dan moet hij natuurlijk ook nog wel een beetje een setup hebben!

Back