welke scooters zijn nou in?

Status
Not open for further replies.

mono

Well-Known Member
hey ikheb een vraag welke scooters zie je nou het meest rondrijden
ik heb al :
aerox
gilera dna
gilera runner


welke nou nogmeer?:?
 
Advertisement - register to remove this

en degene die je het meest ziet rijden: kymco agility, CPI oliver en oliver sport. verder is hier al jarenlang de rage aan de gang van zipSP en runner...meer zie je hier niet eigenlijk. (helaas)
 
nou ik ben opzoek naar een kant en klare gave scooter
ik heb nu een hyosung rush challenger...maar das nou ni echt mijn type scooter dus hij staat te koop op marktplaats =D
dus vandaar wou ik een btje weten wat de populaire scooter waren dan kan ik gewoon effe zoeken haha =P
 
tjaa,

ik rij zelf elke dag in amsterdam!
en daar ben ik op me zipje gewoon "origineel"

daar rijden er voornamelijk "holleeder" brommers.. om het zo maar ff te omschrijven voor onze nederlands docent speedyfight 1.............
 
"Sjonnies:" Mensen die bij de rest willen horen, om populair te zijn ? :D

waar rij jij ook alweer op...?

slaat nergens op!
elke jongen/jongeren wil gewoon een "toffë" scooter.. toen ik in 2001 me toenmalige aerox kocht was ik ook stoer! kwam ik toen met een kymco aanzetten werd ik uitgelachen...

zo raar vind ik ze vraag dus niet
 
Ik heb me rox niet gekocht omdat iedereen die heeft, en dat ik er dan bij hoor ofzo. Ik heb hem gewoon gekocht omdat het 1 v/d mooiste scooter is, en had samen met een maatje afgesproken dat we een soort twins zouden gaan maken ;)

Dus ik ben geen sjonnie :D


Een andere maat van me rijd ook op een Kymco DJ, ook al lachen mensen hem uit boeit hem echt niet. Dus vind het aan de ene kant ook onzin. Het is gewoon wat je zelf mooi vind en wat je kan betalen ;)
 
Hier zie je vooral belachelijk veel mio`s rijden en sr 50`s.. eigenlijk best gaar om er dan nog een te kopen je staat een half uur te klooien welke van jou is met een beetje toeval van kleur.. ook aerox zijn aan de populaire kant en natuurlijk de vespa`s en zipjes
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top