Welke scooters hebben dubbele schokdempers achter.

Advertisement - register to remove this

Runner 4T motorscooter.
Zeker niet in 50cc ?
Post automatically merged:

Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn. Ik heb liever dubbele schokdempers achter. Ik probeerde het te googlen maar dan krijg ik niet echt veel. Zou graag meer keus willen in 50cc scooters met dubbele schokdempers.
 
Vervangen, ik ken je situatie niet en je gewicht of die van je mogelijke passagier. Misschien kan je dat uitwijden.
Ik heb gewoon liever dubbele vering achter. Vind dat prettiger. Vind het maar raar overkomen 1 vering en dan ook nog alleen aan de linkerkant. Ga je een beetje met normale snelheid over een drempel dan voel je dat ook aan 1 kant.
Post automatically merged:

Ik heb gewoon liever dubbele vering achter. Vind dat prettiger. Vind het maar raar overkomen 1 vering en dan ook nog alleen aan de linkerkant. Ga je een beetje met normale snelheid over een drempel dan voel je dat ook aan 1 kant.
Dus ik wil gewoon weten of er meer scooters zijn zoals de kymco super 8 met dubbele achtervering.
 
Nog nooit gevoeld. Alsof dat ding praktisch dubbel vouwt als je over een drempel heen rijd.
Nee, niet zo overdreven natuurlijk. Maar ik voel het bij elk scooter. Misschien voel ik gewoon meer. Maar het is gewoon ook logisch, vering aan 1 kant dus dat kan je voelen .

Maar dat is het punt niet. Mijn vraag is zijn er meer scooters met dubbele achtervering zoals de kymco super 8.
 
Jetforce heeft er een in het midden.
Dat is ook een optie, bedankt.

Ik heb gewoon liever dubbele vering of in het midden (zat ik ook aan te denken).
En hoopte via deze forum erachter te komen welke scooters dat allemaal hebben, zodat ik meer keuze heb.
En dan liefst ook een 4 takt :grinning:. Ik ben niet moeilijk :sweatsmile:.
 
Back
Top