welke scooter

haman

vallende hollander
wat voor scooter ga jij voor komend seizoen gebruiken en waarom...

ik zelf sta op het punt een zip sp te kopen, het nieuwe model voor 500 euries :D ik hoor namelijk van iedereen dat het nieuwe model een betere wegligging heeft en daardoor makkelijker manouvreert ... ik vind persoonlijk wel dat het nieuwe model vele malen lekkerder stuurt in de bocht
 
Advertisement - register to remove this

Ik geloof dat de algemene gedachtes hierover precies andersom zijn. Het oude type zou beter sturen. Ik weet het niet.
 
oude type is idd lichter... maar het verschilt per persoon ,de 1 vind een 2000 lekkerder rijden omdat die zijn voeten beter kwijt kan op de treeplank en de ander vind weer dat een oud model beter is..Verschilt dus gewoon.
 
Bij de 2000 versie met je toch ook oude sp wielen gebruiken ivm de banden(maat) keuze, en oud sp subframe gebruiken omdat anders je wielen niet in 1 lijn staan?
 
ErwinB said:
Bij de 2000 versie met je toch ook oude sp wielen gebruiken ivm de banden(maat) keuze, en oud sp subframe gebruiken omdat anders je wielen niet in 1 lijn staan?

De oude velgen op nieuwe zip is volgens mij een gewicht issue.

Tinne..
 
Tinne said:
De oude velgen op nieuwe zip is volgens mij een gewicht issue.

Tinne..

Neuj dat nie zo zeer, maar de achtervelg van nieuw type is breder waardoor de band platter op de velg zit waardoor ie minder flitsend stuurt.
 
Back
Top