Welke scooter?

marcblabla

Well-Known Member
Vast de 100e keer dat het gevraagd wordt, maar here we go: Ik ben van plan een scooter te kopen, en denk dat het een Motorhispania RX wordt, ik ga em ook testrijden over 2 weken.

Mijn enige angst is alleen dat ie te klein is, waardoor het niet een racemodel maar een belachelijk model scooter is
tongue.gif
(zo van: goh ik ben veel te groot voor dit ding)

Als dat het geval is, koop ik die dus NIET, in dat geval wil ik een goedkope, kleine scooter (nieuw, dus ong tot 4000 ofzo), die erg goed op te voeren is, en er niet al te moeilijk uitziet, iemand suggesties/tips? thx,

Marc

Advertisement - register to remove this

Ja maar een derbi vind ik lelijk :/ en een Appie (RS50 I presume?) is precies dezelfde scooter alleen een ander kontje en een bredere voorkant..

Enerrgy is toch ook een vet grote/zware scooter?

X8r->no offence maar liever niet ;p

Marc

Originally posted by marcblabla:
Ja maar een derbi vind ik lelijk :/ en een Appie (RS50 I presume?) is precies dezelfde scooter alleen een ander kontje en een bredere voorkant..

Marc

Sinds wanneer is een Aprilia RS een scooter?

Koop geen mH !!!!!!!!!!!!!!! alsjeblieft doe het jezelf niet aan, een vriend van mij heeft hem en heeft er alleen maar ellende mee, ten eerste: z'n zijkappen gingen spontaan schuren, 2: z'n tankkap is nu al 2x vervangen , die scheurde ook 3: z'n zadel ophanging gaat schuren 4: dat mechanisme waarmee je je kettingspant is nu afgebroken %: z'n remschijf is al gescheurd. Nou dit was het dan, en die MH van een vriend van me gaat deze week of anders volgende week naar de inporteur, want dit is niet goed natuurlijk, overigens is MH nu bezig om een tankkap te ontwerpen van zachter (minder breekbaar materiaal. En oh ja koop anders een Derbi die Jasper heeft die heeft die klachten denk ik niet (denk ik
smile.gif
) en is bijna net zo mooi.

de mazzzzzzzels Raymon

Originally posted by marcblabla:

Marc

lelijk? LELIJK?!?!? ARGH! dit is toch prachtig man!
gprjs.jpg

ja, ik HEB een gpr, grrrrrrrrrr.........

[This message has been edited by Jasper (edited 04 July 2001).]

Ik vind m ook heel erg mooi....

MAAR

Die tank vind ik er niet zo goed bij passen...verpest de kleurstelling een beetje, maar het is nog wel te doen hoor....
smile.gif

Die koplampen roelen trouwens wel.

Ja die scooters zijn daar ECHT heel goedkoop!!

rulez
smile.gif

Oh en voor die derbi --> GPR vind ik wel mooi maar bij ons staat maar 1 model derbi, en die is echt gierend lelijk, dus ik dacht daar meteen aan, sorry voor de offense

Marc

[This message has been edited by marcblabla (edited 05 July 2001).]

Back