A areaarea area owner 11 April 2006 #1 Ik zoek een nieuwe schokbreker voor een SR. Er zijn een hoop schokbrekers te koop en ik zoek iets onder de 100 euro. Welke kan ik dat het best nemen? (ps komt onder een redelijke setup Stage6 vlinder enz.)
Ik zoek een nieuwe schokbreker voor een SR. Er zijn een hoop schokbrekers te koop en ik zoek iets onder de 100 euro. Welke kan ik dat het best nemen? (ps komt onder een redelijke setup Stage6 vlinder enz.)
A areaarea area owner 15 April 2006 #21 weet iemand welke maat de standaart veer van een sr heeft? heb de scooter hier niet staan dsu kan het niet zelf ff meten Upvote 0 Downvote
weet iemand welke maat de standaart veer van een sr heeft? heb de scooter hier niet staan dsu kan het niet zelf ff meten
melf #50 Well-Known Member 15 April 2006 #23 volgens mij 290 , geen 310 iig , aerox is iets van 275 , Aprilia sr is maar een paar milimeter hoger , dus zal 280 zelfs zijn waarschijnlijk Upvote 0 Downvote
volgens mij 290 , geen 310 iig , aerox is iets van 275 , Aprilia sr is maar een paar milimeter hoger , dus zal 280 zelfs zijn waarschijnlijk
RoP#52 Well-Known Member 15 April 2006 #24 Bitubo Stikstof gevulde schokbreker. Aprilia sr 300 mm. - yamaha aerox (+20 mm.) - bw's (+20 mm.) - malaguti f12 - f15 (-20 mm.). bron euroscooter precies ertussen in dus Upvote 0 Downvote
Bitubo Stikstof gevulde schokbreker. Aprilia sr 300 mm. - yamaha aerox (+20 mm.) - bw's (+20 mm.) - malaguti f12 - f15 (-20 mm.). bron euroscooter precies ertussen in dus
melf #50 Well-Known Member 15 April 2006 #25 mja , het is ook nog weer zo dat imitatieschokbrekers vaak langer zijn dan de std schokbrekers (die bedoelt zijn voor dat type) monique is net weg , anders had ik iig aerox schokbreker kunnen meten Upvote 0 Downvote
mja , het is ook nog weer zo dat imitatieschokbrekers vaak langer zijn dan de std schokbrekers (die bedoelt zijn voor dat type) monique is net weg , anders had ik iig aerox schokbreker kunnen meten
RoP#52 Well-Known Member 15 April 2006 #26 melf #50 said: mja , het is ook nog weer zo dat imitatieschokbrekers vaak langer zijn dan de std schokbrekers (die bedoelt zijn voor dat type) monique is net weg , anders had ik iig aerox schokbreker kunnen meten Click to expand... ut ging om een sr schat Upvote 0 Downvote
melf #50 said: mja , het is ook nog weer zo dat imitatieschokbrekers vaak langer zijn dan de std schokbrekers (die bedoelt zijn voor dat type) monique is net weg , anders had ik iig aerox schokbreker kunnen meten Click to expand... ut ging om een sr schat
A areaarea area owner 16 April 2006 #27 zal hem een deze dagen wel ff opmeten, maar als ze niet de standaart maat hebben kan ik dan beter een langere of een kortere schokbreker nemen? Upvote 0 Downvote
zal hem een deze dagen wel ff opmeten, maar als ze niet de standaart maat hebben kan ik dan beter een langere of een kortere schokbreker nemen?
melf #50 Well-Known Member 19 April 2006 #29 rob#10 said: ut ging om een sr schat Click to expand... als ik de aerox maat weet weet ik die van aprilia ook ,die is namelijk 5mm langer.. lieverd Upvote 0 Downvote
rob#10 said: ut ging om een sr schat Click to expand... als ik de aerox maat weet weet ik die van aprilia ook ,die is namelijk 5mm langer.. lieverd
A areaarea area owner 20 April 2006 #31 denk dat ik dan de tss 290 schokbreker haal, want de volgende maar is gelijk 20 mm hoger. ps deze past toch gewoon onder een sr? http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php?cPath=43_150&products_id=2024 Upvote 0 Downvote
denk dat ik dan de tss 290 schokbreker haal, want de volgende maar is gelijk 20 mm hoger. ps deze past toch gewoon onder een sr? http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php?cPath=43_150&products_id=2024
A areaarea area owner 20 April 2006 #32 deze past toch gewoon? wil hem nu bestellen vandaar deze kick Upvote 0 Downvote