Zet dan ook je setup erbij slimpie 8P
En ik raad je aan om een setje testrollen te halen en een aantal drukveren + trekveertjes.
Dan zou ik eens wat topics gaan lezen over Howto afstellen!
Net zo makkelijk...
ooh sorry xD
mijn setup is een std cilinder
sito plus uitlaat
power 1 vario
malossi rollen 5.5gram
gele drukveer
blauwe trekveren
std carburateur (12 mm als t goed is)
is dit genoeg?
howto:winner: k zal ff kijken<]
waar haal je testrollen?gwoon in de winkel en hoe werken ze? tzelfde als nu?
slappere trekveren horen er tog voor te zorgen dat je koppeling sneller uitzet dan sterkere? en dat met die 3 onderdelen meot precies goed zijn om juist af te stellen? of kan t ook gwoon met drukveer en rollen of moet trekveer erbij?
Trekveertjes zijn voor het optrekken van 0/20km per uur.
Het kan best zijn dat ze versleten zijn.
Testrollen kun je bestellen via een internetsite of maybe bij jou dealer in de buurt.
Je gaat dan kijken welk gewicht het beste past bij jou setup.
Je kunt niet blijven rijden op testrollen want deze slijten namelijk hard en is ook puur voor het afstellen.
Gooi je standaard drukveer erin, neem Omega zilveren trekveertjes en rollers moet je ongeveer 6,5g nemen.
dIk niet, en zeker niet op peugeot.
d
Scheelt dat per blok zoveel dan?
Ik bedoel,ik verwacht niet dat een P1 vario voor peugeot heel veel verschilt met mina hor.
De originele drukveer van een peug is al sterker dan een gele malossi veer voor mina. Standaard zitten er in een brom speedfight al iets van 8,5gr, en in een snor 11 of 13 (weet het niet precies).d
Scheelt dat per blok zoveel dan?
Ik bedoel,ik verwacht niet dat een P1 vario voor peugeot heel veel verschilt met mina hor.
De originele drukveer van een peug is al sterker dan een gele malossi veer voor mina. Standaard zitten er in een brom speedfight al iets van 8,5gr, en in een snor 11 of 13 (weet het niet precies).
Peugeot's zijn laag toerige blokken.