welke ontsteking zou ik kopen ? iemand ervaring met de verschillende opties

hey,
ik wil mij een race ontsteking aanschaffen maar ik heb geen idee welke de betere is ?
de digitron van malossi ziet er degelijk uit en heeft het voordeel dat je de ontsteking kunt regelen zonder hem weer terug te moeten demonteren/monteren dankzij de spie. is er zo veel verschil met het hpi model ? of mvt digital en zo verder. mijn setup is klaar voor een goede ontsteking.
mhr 70cc
yasuni c20
stage 6 24 carbu
enzo verder ....

graag u mening ...
 
Advertisement - register to remove this

Zijn allemaal wel fijne ontstekingen, ik heb meerdere Malossi rotors gehad en een paar HPI rotors. Je hoeft niks meer af te stellen aan je rotor zodra deze goed staat dus zou me daar niet te blind op staren
 
Ja ik vind die rotor van malossi leuk om dat je die 2 graden kunt verzetten via de knopen . Maar die heeft geen lichtspoel. En weet niet of je daar een lichtspoel voor kunt kopen . Hoe zit het met mvt digitaal ?
Post automatically merged:

Zijn hier links naar een relevant topic ? Waar ik mijn beetje kan in verdiepen en vergelijken .
 
eigenlijk zijn al die ontstekingen wel goed mvt, malossi, artek, italkit, hpi, pvl, etc. de vraag is wil je een neiuwe kopen of en 2e handse? als je een nieuwe koopt is het gewoon kijke wat in je budget past en wat je wilt en waarvoor ga je het gebruiken. koop je een 2e handse let er op dat je er een koopt die op je blok past en ook voor de juiste kant bedoeld is (scooter rechtsdraaiend, schakel linksdraaiend) en natuurlijk of die het doet.

heb zelf goeie ervaring met ittalkit selletra en pvl. ookwel met hpi maar die heeft wat kwaaltjes en dan licht t eraan waarvoor je hem wilt gebruiken.

als je eenn 2e handsje koopt zou ik een beetje en gangbaren kopen, mocht er dan iets aan kaduuk zijn kuj makkelijker onderdelen bij vinden.
 
eigenlijk zijn al die ontstekingen wel goed mvt, malossi, artek, italkit, hpi, pvl, etc. de vraag is wil je een neiuwe kopen of en 2e handse? als je een nieuwe koopt is het gewoon kijke wat in je budget past en wat je wilt en waarvoor ga je het gebruiken. koop je een 2e handse let er op dat je er een koopt die op je blok past en ook voor de juiste kant bedoeld is (scooter rechtsdraaiend, schakel linksdraaiend) en natuurlijk of die het doet.

heb zelf goeie ervaring met ittalkit selletra en pvl. ookwel met hpi maar die heeft wat kwaaltjes en dan licht t eraan waarvoor je hem wilt gebruiken.

als je eenn 2e handsje koopt zou ik een beetje en gangbaren kopen, mocht er dan iets aan kaduuk zijn kuj makkelijker onderdelen bij vinden.
Ik ga zeker een nieuwe kopen . En zou ook graag licht op mijn scooter hebben . Ik twijfel tussen de malossi maar Weet niet of je daar een licht spoel voor zou kunnen kopen. Maar ja dat is 10w of zo, dus dat is niet veel . Bij hpi kan je ze wel kopen . Voor de inner rotor kit .en dan heb je daar nog de 2ten kit . Maar die is dan net weer minder snel in de gas reactie. Dus iemand zijn ideeën zijn welkom .
 
naar mijn ervaring heb je aan die lichtspoelen amper iets, eigenlijk net geneog of fatsoenlijk je temp meter op te laten draaien.
wat ik altijd heb gedaan nieuwe kabelboom maken en lichten op accu laten draaien.
 
Back
Top