This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke onderdelen op zip type 3??

joeydemon

Active Member
Hallo, ik heb een schuur vondst gedaan en een hele nette zip type 3 gevonden die ik voor niks mag hebben. Nu zit ik alvast te zoeken naar onderdelen maar als ik op zip type 3 zoek dan krijg ik allemaal zip2000 onderdelen te zien. Heet de zip type 3 officieel anders? Ik heb geen idee of het een Puch of piaggio is omdat ik hem nog moet ophalen.

Attachments

• 78f78119-978a-4a6b-bb2a-4c8e548b42ce.jpeg
    347.7 KB · Views: 6
  • f3ed088c-a258-45bb-975a-353e078ae3ce.jpeg
    297 KB · Views: 6
Wat zoek je precies dan? Kappen enzo ga je niet zo 1 2 3 nieuw vinden. Toch zeker niet op de webshops. En als je motorisch onderdelen zoekt dan heeft de zip2000 inderdaad hetzelfde blok, dus een Piaggio AC kort carter met trommelrem.

Wat zoek je precies dan? Kappen enzo ga je niet zo 1 2 3 nieuw vinden. Toch zeker niet op de webshops. En als je motorisch onderdelen zoekt dan heeft de zip2000 inderdaad hetzelfde blok, dus een Piaggio AC kort carter met trommelrem.
Ja ik zat alvast te kijken of er überhaupt onderdelen waren maar die zijn zeldzaam aan het worden inderdaad. Blok heb ik nog niet naar kunnen kijken maar ik had wel al het vermoeden dat het een Pia kort was. Hoop stiekem dat er al brom vertanding inzit aangezien ik een blauw kenteken zie.