Van welke scooter zijn deze onderdelen?

Bart 31

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Gisternacht is er een scooter tegen mijn auto gereden en ik wil graag achterhalen wie het heeft gedaan. Op straat lagen naast wat onderdelen van mijn auto ook een aantal onderdelen van een scooter, die waarschijnlijk met de linker-voorkant tegen mijn achterlicht is gereden.

Ik heb de scooter gezien, maar heb zelf niet zoveel kennis van de verschillende merken. Hij zag er wel enigszins snel en modern uit, en was wit/grijs met zwart.

De onderdelen die eraf gevallen zijn heb ik gefotografeerd:

img200.imageshack.us/i/dsc00360ee.jpg/

i52.tinypic.com/15ovz9l.jpg


Ik weet niet of iemand hier iets aan kan herkennen, maar ik neem aan de reflector niet op alle merken brommers/scooters voorkomt. Er staat ook nog wat op de reflector, namelijk:

Rinder
700
SAE A 98 DOT

Maar hier kon ik verder niets mee vinden.


Alvast bedankt als iemand mij verder kan/wil helpen

EDIT: Ik kan geen urls plaatsen, waarschijnlijk omdat ik een nieuwe gebruiker ben. Als je de urls zonder http in de adresbalk kopieerd zijn ze wel te bekijken.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Bedankt voor je reactie. Ik krijg het niet voor elkaar om een url te plaatsen. Ik krijg dan de melding dat er teveel urls in het bericht staan. Is er een andere manier om een afbeelding hier weer te geven?

EDIT: Ik heb het geprobeerd, maar ik kan geen enkele url posten, met of zonder tags.
 
Last edited:
je gaat naar tinypic.com
daar upload je een foto.. dan kom er meteen een aantal codes te staan..
een code met erin kopieer je in je bericht hier.
die IMG verander je voor IR en de /IMG voor /IR
 
bij deze ff dan

15ovz9l.jpg
 
Zelfde soort reflector zit ook op een NRG MC2, MC3, Purejet en Power, maar dat onderdeel links boven kan ik niet plaatsen op een MC2 en MC3, daarbij zijn volgens mij alleen de Purejet en Power in wit en zilvergrijs uitgevoerd.
 
Je zegt de scooter gezien te hebben, leek hij op deze?

[ir]http://www.canim.net/motors/resimler/Piaggio_NRG_Power_2007_09_1024x768.jpg[/ir]

Verder is die reflector van jou voorkomend op Vespa's, maar die zien er niet echt snel uit.

En scooters met de volgende frame nummers zover ik kan zien dat het dezelfde reflector is:

ZAP C03 (?)
C04 (MC2)
C18 (?)
C25 (ZIP)
M04 (?)

Andere kapjes zeggen mij niets..
 
Mja vrij veel scooters hebben deze reflectors.

Lijkt me niet dat deze bij een zip er uit vallen na een aanrijding wel dan? (aangezien deze in de zij/achterkappen zitten....)

Een yamaha aerox heeft ze op de voorvork poten zitten. Dat lijkt me iets sneller afbreken......
 
Hoi,,

Het is van een Zip 2000, kijk naar de reflector maar ook naar het zilvere stukje wat hij op de foto heeft. Als je goed onder de refelector kijkt van de Zip 2000 dan zie je dat zilvere stukje maar dan in het zwart ;;)
 
Back
Top