Van welke scooter zijn deze onderdelen?

Bart 31

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Gisternacht is er een scooter tegen mijn auto gereden en ik wil graag achterhalen wie het heeft gedaan. Op straat lagen naast wat onderdelen van mijn auto ook een aantal onderdelen van een scooter, die waarschijnlijk met de linker-voorkant tegen mijn achterlicht is gereden.

Ik heb de scooter gezien, maar heb zelf niet zoveel kennis van de verschillende merken. Hij zag er wel enigszins snel en modern uit, en was wit/grijs met zwart.

De onderdelen die eraf gevallen zijn heb ik gefotografeerd:

img200.imageshack.us/i/dsc00360ee.jpg/

i52.tinypic.com/15ovz9l.jpg


Ik weet niet of iemand hier iets aan kan herkennen, maar ik neem aan de reflector niet op alle merken brommers/scooters voorkomt. Er staat ook nog wat op de reflector, namelijk:

Rinder
700
SAE A 98 DOT

Maar hier kon ik verder niets mee vinden.


Alvast bedankt als iemand mij verder kan/wil helpen

EDIT: Ik kan geen urls plaatsen, waarschijnlijk omdat ik een nieuwe gebruiker ben. Als je de urls zonder http in de adresbalk kopieerd zijn ze wel te bekijken.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hoi,,
Hier de foto, Maar als je goed kijk zul je zien dat ik gelijk heb want de stukjes vallen percies als je goed kijkt.

GroteFoto-7MYPXJDO.jpg

die rode streept klopt al niet, dat stukje moet dan grijs zijn ipv zilver.
 
Dat rode wat je aanwijst is niet los in de kap, dit is een geheel.
Ik schat dat zoiezo de reflector van een voorvork afkomt omdat je de ronding in het houdertje van de reflector ziet zitten..
Dus niet van een zip zoals veel van jullie zeggen. (deze zit op een recht gedeelte in de kap)
Verder kan het van veel scooters afkomen gezien er vaak ronde reflectoren op je voorvork zitten.
Gr
 
ik denk zelf aan een malaguti f12.. phantom dus ziet er wel strak en snel uit, heeft als ik het me goed herriner ook van die reflectors op de voorvork. dus je hebt iig genoeg soorten scooters waar je uit kan kiezen... vind dit eigenlijk ook wel een nutteloze topic wie zegt dat die scooterrijder uit je stad/buurt komt... je zou imo beter kunnen kijken in de buurt dan of er een scooter staat met die kleuren/beschadiginen..

*edit hij heeft ook al 9 dagen niet meer gereageerd miss close? =]
 
Back
Top