Welke member wil je IRL meeten?

Eigenlijk een goed loos topic ook dit. Kom gewoon naar de volgende meeting. Of neem een kratje bier mee en ga ff langs bij degene die je wilt meeten.

Bestbitch said:
Eigenlijk een goed loos topic ook dit. Kom gewoon naar de volgende meeting. Of neem een kratje bier mee en ga ff langs bij degene die je wilt meeten.
idd loos, maar toch genoeg voor al weer 5 pagina's in 1 dag.

Ik wil even zeggen dat ik de meeste van jullie ongelofelijke zeikerds vind als ik dit topic zo lees, en ik hoop die dan ook niet in het echt tegen te komen om eerlijk te zeggen.. Misschien begrijp je me, misschien ook niet :)

Vaak ook op meetings, krijg je de dag erna te horen, he ik heb je gezien :)

Dan denk ik, stel je dan voor :X
Ik wil Cas ook nog ontmoeten, hij is tof :p

Enrico@Sprinter said:
Ik wil even zeggen dat ik de meeste van jullie ongelofelijke zeikerds vind als ik dit topic zo lees, en ik hoop die dan ook niet in het echt tegen te komen om eerlijk te zeggen.. Misschien begrijp je me, misschien ook niet :)

Bedankt dan ;)

Freezer said:
Vaak ook op meetings, krijg je de dag erna te horen, he ik heb je gezien :)

Dan denk ik, stel je dan voor :X
Ik wil Cas ook nog ontmoeten, hij is tof :p

Dat heb ik ook gehad na genemuiden. Ik had daarna ineens 20 mensen meer in me lijst. En allemaal vragen, had jij die rooie zip. Loos ook.

Chyston said:
Meeten:
  • Robin@zip
  • Mol
  • Tyrone
  • Marcel
Verder nog wel wat die me wel lachen lijken in het echt maar ik verder nog niet mee gesproken heb.. :W
Anders vergeet ik er ff een paar

• Razma
  • Aprilia_Area51
  • Enrico
  • Sander
  • Lennard

Verder lijken die friezen met o.a. Grossie en dragsterlover wel droog
Pff en als ik dalijk weer een groot thread lees dan komen er vast nog wel meer in me op :P

Back