Vassago
Fuckin' Poser
Nicolás said:gijs is dus een verliezer, ook in het echt
en verder iedereen die ik wil ontmoeten heb ik ontmoet want op theekrans worden tenminste meetings georganiseerd om te zuipen, op niveau
:W
Nicolás said:gijs is dus een verliezer, ook in het echt
en verder iedereen die ik wil ontmoeten heb ik ontmoet want op theekrans worden tenminste meetings georganiseerd om te zuipen, op niveau
Exup@NRG said:Theekrans is opzich voor mensen zonder eigen mening.
idd loos, maar toch genoeg voor al weer 5 pagina's in 1 dag.Bestbitch said:Eigenlijk een goed loos topic ook dit. Kom gewoon naar de volgende meeting. Of neem een kratje bier mee en ga ff langs bij degene die je wilt meeten.
marbossi said:idd loos, maar toch genoeg voor al weer 5 pagina's in 1 dag.
Enrico@Sprinter said:Ik wil even zeggen dat ik de meeste van jullie ongelofelijke zeikerds vind als ik dit topic zo lees, en ik hoop die dan ook niet in het echt tegen te komen om eerlijk te zeggen.. Misschien begrijp je me, misschien ook niet
Freezer said:Vaak ook op meetings, krijg je de dag erna te horen, he ik heb je gezien
Dan denk ik, stel je dan voor :X
Ik wil Cas ook nog ontmoeten, hij is tof
yup, zeiken is iets waar ik redelijk tot goed in ben. Vooral doordrammen, daar houd ik van :+Enrico@Sprinter said:Degene over wie ik het heb zullen het wel weten
Anders vergeet ik er ff een paarChyston said:Meeten:Verder nog wel wat die me wel lachen lijken in het echt maar ik verder nog niet mee gesproken heb.. :W
- Robin@zip
- Mol
- Tyrone
- Marcel
Vassago said:Dan heb jij dus ook geen mening }:O