Welke member wil je IRL meeten?

Speeddrake said:
ik heb gister in discotheek index Hendrik aka Tyrone van XSH gemeet, aardige kerel man :*.Natuurlijk over scooters geluld in gebrekkig duits:P

Ik zou Twistednrg omdat ie zo aardig is op msn , XS-racer en alle andere peugeot fanaten willen meeten

uhm mischien ff oftopic, maar jij spreekt nederlands zie ik, en hendrik ook wel hoor ;) (of zit ik nu gigantisch erlangs? :?)
en jij gaat duits met hem praten? :P
 
er zitten oook echt domme lui op het forum en negen van de tien keer hebben ze geen avartar geven geen info als ze iets verkopen :P
maar ik wil nrgspy of zo iets wel weeer is meeten met ze maties net als in grou :);)
 
aprillia sr2000 said:
uhm mischien ff oftopic, maar jij spreekt nederlands zie ik, en hendrik ook wel hoor ;) (of zit ik nu gigantisch erlangs? :?)
en jij gaat duits met hem praten? :P
speeddrake is niet een duitser +pippi+ hendrik wel, maar die kan gewoon goed nederlands :P
 
mensen die uit hengelo, haaksbergen of almelo komen (hengelo en haaksbergen omdat ik daar elke dag ben, en almelo ben ik zo goed als elk weekend)
iemand in haaksbergen zal ik heel tof vinden (omdat er opzich geen reet te doen is :P)
lijkt me wel tof om met die mensen keertje uit te gaan oid
 
Back
Top