This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke member wil je IRL meeten?

Ik ga 4 dec paar mensen meeten denks:

Twistednrg
wokkel @ sr
mike@rox ook dan
en jasper ook denks dan

zullen we ergens afspreken jasper?
 
Is nog niet zeker Ronnie..
Ik laat het in het desbetreffende topic wel weten of ik ga, of niet

Morgen eerst maar naar Qlimax 8)
 
Frankz0r said:
Wie ik dus echt nog MOET meeten :
Coxer ! +ralf+
raymen
Joost@aerox zouk ook wel keer willen meeten :$
Joost hoef ik dus niet meer te meeten,spreken, zien of ook maar iets in de vorm van contact met deze persoon te hebben :|

/edit.. als hij me ooit nog valse warningpoints geeft... :*
 
Last edited:
Bart@Sp said:
OMG neej gek, ze zat op sugababes te kijken oid en ik was meej aan het kijken toen zag ik hilly staan, ik zo van ja ik weet wie dat is, daar hep ik meej gepraat @ lely 2003, meer nie. 8P

ik was er ook bij, twas mijn id

ouwe chat gabber :X
 
ik wil melf#50 wel eens meeten, dan kan ik hem meteen feliciteren omdat hij altijd paraat is om de noobs op het forum ( including me ) te helpen, zelfs als ze domme vragen stellen en omdat hij niet meteen search roept.
 
prutser gertje, zien of hij net zo dom is als dat hij over komt. ( zonder licht, zonder helm, op 125 cc cros al acht jaar rondscheuren. Meerdere keren met 100 op z'n bek en nog steeds geen helm)
 
mad max said:
prutser gertje, zien of hij net zo dom is als dat hij over komt. ( zonder licht, zonder helm, op 125 cc cros al acht jaar rondscheuren. Meerdere keren met 100 op z'n bek en nog steeds geen helm)

k wil em ook wel eens meeten... hopen dat ie onderuit gaat en dan zijn nek breekt ofzo(figuurlijk).. en dan wil k hem horen zeggen of ik nog steeds ongelijk heb over het dragen van een helm... :| :L

maar voor de rest wil ik natuurlijk ook alle andere mensen meeten... :*
Maar simpel lijstje maken:
- Aprillia_area51
- Twisted_Nrg
- Insanemalebrain (toch maar een keer weer... )
- Joost@aerox
- Marco_v_w
- Melf#50
- Hebo-Aeroxje (ook toch maar een keer weer eens..)

tjah meer weet k nie... zullen vast nog wel een enkele mensen zijn... maarja op een meeting zie k wel verder...