Een volgende keer zijn jullie ook welkom in friesland+ralf+JeffreyZwolle said:dandaag dus Grossie,Tomaaaz, Marcel, Exup, Maykel "en Laurens"gemeet @ zwolle... was leuk volgende keer iets eerder komen of iets langer blijven natuurlijk
en hopen op droog weer zodat we meer kunnen vlammen 8)
Speeddrake said:ik heb gister in discotheek index Hendrik aka Tyrone van XSH gemeet, aardige kerel man :*.Natuurlijk over scooters geluld in gebrekkig duits
Ik zou Twistednrg omdat ie zo aardig is op msn , XS-racer en alle andere peugeot fanaten willen meeten
twistednrg said:Waren julliej die kwa jongens die me kwart over 5 s morgens op belden en mooi zeggen dat ze gijs waren ? :X
JeffreyZwolle said:nee ik niet maar ik werd om 4 uur nog wel gebeld door de jongens uit Vriesland/Assen dus ik denk dat hun het zijn geweest
Das de vriendin van Freezerator toch?Dickozzz said:Ik zou f3mk3 wel eens willen meeten, die is moderator kwam ik laatst achter
twistednrg said:OMFG, beginne ze om kwart over 5 al over GIJS :X dan word je lekker wakker 8P
Exup@NRG said:Hehe, we waren gewoon lekker aant San Andreas'en
twistednrg said:ik hoorde GOEIE.... de apen lag ik daar te kreperen :X en was net zo blij dak in dromenland was... wordje gebelt door stel malloote direct weer krank im kopf 8P
sure, als het enige betrekking heeft op gemeete members...Ill_Bill said:Ik moet mijn nutteloze fotos kwijt zal ik ze hier plaatse??
RonaldV said:Niemand die de forumkabouter wilt aanraken?
Exup@NRG said:Hallo , met Silvie Meijs
twistednrg said:heb je dah gezegt? :X nee t0gh?
Stephan@Spy said:Ik zou ruben_09 wel eens willen zien, verder ook wel de rest van de actieve posters hier.
Speeddrake said:XS-racer en alle andere peugeot fanaten willen meeten