Welke member wil je IRL meeten?

ik heb gister in discotheek index Hendrik aka Tyrone van XSH gemeet, aardige kerel man :*.Natuurlijk over scooters geluld in gebrekkig duits:P

Ik zou Twistednrg omdat ie zo aardig is op msn , XS-racer en alle andere peugeot fanaten willen meeten

JeffreyZwolle said:
dandaag dus Grossie,Tomaaaz, Marcel, Exup, Maykel "en Laurens" :P gemeet @ zwolle... was leuk :P volgende keer iets eerder komen :P of iets langer blijven natuurlijk :rolleyes:

en hopen op droog weer zodat we meer kunnen vlammen 8)
Een volgende keer zijn jullie ook welkom in friesland+ralf+
Kroketten staan klaar:P

Speeddrake said:
ik heb gister in discotheek index Hendrik aka Tyrone van XSH gemeet, aardige kerel man :*.Natuurlijk over scooters geluld in gebrekkig duits:P

Ik zou Twistednrg omdat ie zo aardig is op msn , XS-racer en alle andere peugeot fanaten willen meeten

ik jou ook jonge :) maarja komt nog wel us

:*

twistednrg said:
Waren julliej die kwa jongens die me kwart over 5 s morgens op belden en mooi zeggen dat ze gijs waren ? :X

nee ik niet maar ik werd om 4 uur nog wel gebeld door de jongens uit Vriesland/Assen dus ik denk dat hun het zijn geweest :P

kheb al het 1 en ander ontmoet hiero:
Razma ( vaak zat :P )
mol
freezer (niet mee gelult, razma zei: weet je wie dat is? freezer van het forum:P toen hij net in zijnauto stapte @ koopmans)
lars.
frankz0r
rick @ rox
puna runner

vast nog wel meer mensen gemeet zonder dat ik het weet :P

maar degene die ik wel zou wille meeten:
lennard, vanwege zijn fotosoeps
aprilia area 51 (jeroen), gewoon omdat zijn scooter focking mooi is en ik ook een area wil
en tog ook wel Gijs, omdat iedereen er zo over praat :P

Back