Lars. said:Xander, dat is mn msn Fliendjuh 8)
En off course mn homies Rutger, Joost, Laurens, maar dat spreekt voor zich
Ill_Bill said:Zitten hier eigenlijk geen stiekeme vrouwelijke members zonder dat we het weten, pm me kusje
marbossi said:ik snap sowieso niet waarom hij precies is verbannen/banned. Alleen dat akkevietje kan niet de enige reden zijn...
Ik wil trouwens opa Bart wel eens meeten
JP-Tuning said:--------------------------------------------------------------------------------
Ik ga trouwens naar qlimax , dus mocht iemand me willen meeten moeten ze het daar doen.
Mocht je dat in het topic willen posten ,graag :
Mensen die ik nog wil meeten
mike@rox
dragsterlover
jp-tuning
johnb
opa bart.
En mocht je wat van me posten , vraag dan gelijk of rond een uur of 12 bij de ehbo @ qlimax goed is
sinister said:opa bart, omdat ie mede limburger is 8)
en EGT omdat ie heel veel verstand heeft...
Mja, Bartus wil ik ook nog wel s meetenBart Nrg Mc2 said:Ik voel me vereerd dat nog niet iedereen me vergeten is... Heb weinig mensen op m'n meeting lijstje staan, het zijn meer mensen die ik door de jaren heen mis ben gelopen...
Gijs [nee, niet irritant bedoeld]
Jeroen [FKT]
Mendophir
enzovoorts, ook nog een aantal van TK die ik niet ken...
Kortom; vrijwel allemaal mensen die ik in het verleden ben misgelopen... Verder ken ik helaas van de nieuwere members bijna niemand... Wel achterlijk veel mensen ontmoet...
JeffreyZwolle said:dandaag dus Grossie,Tomaaaz, Marcel, Exup, Maykel "en Laurens"gemeet @ zwolle... was leuk volgende keer iets eerder komen of iets langer blijven natuurlijk
en hopen op droog weer zodat we meer kunnen vlammen 8)