This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke member wil je IRL meeten?

Lars. said:
Xander, dat is mn msn Fliendjuh 8)

En off course mn homies Rutger, Joost, Laurens, maar dat spreekt voor zich

GVD larx ik vraag al een jaar lang of we eens zullen daten en steeds wijs je me af. :'( Wat wil je nou van me? :'(

Maar ik wil je graag wel eens meeten hoor. 8) Owja en elvis natuurlijk.

Aha :W

Ik voel me vereerd dat nog niet iedereen me vergeten is... Heb weinig mensen op m'n meeting lijstje staan, het zijn meer mensen die ik door de jaren heen mis ben gelopen...

Gijs [nee, niet irritant bedoeld ]
Jeroen [FKT]
Mendophir
enzovoorts, ook nog een aantal van TK die ik niet ken...

Kortom; vrijwel allemaal mensen die ik in het verleden ben misgelopen... Verder ken ik helaas van de nieuwere members bijna niemand... Wel achterlijk veel mensen ontmoet...

Wie ik zéker wil meeten zijn Razma en Arne & bOem (die eigenlijk niet meer op 't forum komen ).

Heb Razma al s geïnterviewd voor m'n taak nederlands vorig jaar; ging over wie ik het meest bewonder Heb ik btw 8.5/10 voor gekregen

Natuurlijk mag ik ook Funkmaster nie vergeten, heb menig uren met die gast zitten lullen toen ik nog op de chat kwam
Lekker Belgen vs. Friezen battle

Mja, Bartus wil ik ook nog wel s meeten

TK 4 life :+

edit: zie net dat Arne en bOem al ff in het topic staan... TK reunie? +ralf+

Last edited:
dandaag dus Grossie,Tomaaaz, Marcel, Exup, Maykel "en Laurens" gemeet @ zwolle... was leuk volgende keer iets eerder komen of iets langer blijven natuurlijk

en hopen op droog weer zodat we meer kunnen vlammen 8)

JeffreyZwolle said:
dandaag dus Grossie,Tomaaaz, Marcel, Exup, Maykel "en Laurens" gemeet @ zwolle... was leuk volgende keer iets eerder komen of iets langer blijven natuurlijk

en hopen op droog weer zodat we meer kunnen vlammen 8)

Waren julliej die kwa jongens die me kwart over 5 s morgens op belden en mooi zeggen dat ze gijs waren ? :X