welke malossi uitlaat is dit?

Marcel

флоп т мг е))
n10.jpg

welke is dit nou?
evt een malossi nummer?
 
Advertisement - register to remove this

Doeds...

Tis gewoon een mhr uitlaat voor minarelli. Men pakt een las-apparaat, veranderd de tail een beetje, zodat de demper iets meer naar boven staat, Maak de demper vast op het oorspronkelijk uitlaatbevestigings-stuk, en klaar is kees :)
 
Uhm Sander, aan die uitlaat is niks veranderd hoor.. Het is dacht ik de zogenaamde "mhr2000" pijp voor mina.. Verder is over malossi uitlaten al een heel groot topic waarin deze pijp ook wordt behandeld..
 
Ik heb net een mailtje gehad van Anglo Dutch, hij is gewoon leverbaar..
Het is de FMI Trophee MHR pijp ofzo.
Hier de mail:

Beste heer Portma,

De uitlaat op het plaatje is Malossi artikel 32-7562 en wordt in de race wereld
wel de "Trofeo Scooter FMI" genoemd.
Deze uitlaat is leverbaar via uw plaatselijke detaillist en kost EUR 321.65
bruto excl. BTW.

Vertrouwende u voldoende te hebben ingelicht, met vriendelijke groeten,

Anglo-Dutch B.V.
Brenda Posthumus

//edit, als ik dit nummer opzoek bij bv euroscooters heb je de normale MHR Pijp :?
 
die sr is die gene die ook in de scootin heeft gestaan. de scootin van mei 2002 wel te verstaan. zag het toevallig het plaatje hierboven en aangeizen ik hier een poster van op mn kamer heb hangen! de uitlaat is precies het zelfde als van heavymotors, int artikel zeggen ze dat het een een mhr team 2000 is, aldus hun, enigste verschil is de gepolijste demper

mvg tim
 
geloof nu maar gewoon dat het de oude team2000 is.. hij word nogwel verkocht maar dan nietmeer met zo een hoge taille. je moet trouwens A.D. ook niet altijd geloven, volgens hem knal je met een yasuni c20 ook verzekers je speed cilinder kapot ed. :+ 8P

/w00t, volgens scootparts is het ook de gewone mhr voor mina hori:

-->32-7562 Uitlaat Malossi race MHR 70

Voor MHR cilinders !
Past op oa: Aprilia, Benelli, Beta, Italjet Dragster, Malaguti, Yamaha.
(Minarelli horizontale cilinder)


nu weet ik het ook nietmeer zeker 8P
 
Last edited:
Back
Top