welke malossi uitlaat is dit?

Marcel

флоп т мг е))
n10.jpg

welke is dit nou?
evt een malossi nummer?
 
Advertisement - register to remove this

Ik kan het mis hebben maar het lijkt verdacht veel op het oude model team2000 voor pia.
Dit denk ik aan de stand van de pijp te zien aangezien de cilinders bij mina wat "platter" liggen dan bij pia ( waardoor deze pijp wat stijler komt te staan).
Ook zie je aan de demper,ophanging en demperklem dat het een oud model is.
Demper is uiteraard gewoon gepolijst. :)

Maar nogmaals... zeker weten doe ik het niet.
 
ik dacht anders dat het een Malossi tropheo is oid,ik meende zoiets gelezen te hebbben @ heavy motor,ik zal eens even zoeken...



edit\\ :



Le Nitro GSX de Sam
Haut moteur Omega (diamètre 47.6 mm), + Kit NOS, pot Malossi MHR Trophée, allumage Malossi, boîte à clapets Malossi carbone, carburateur de 21 mm, variateur Polini Evolution, embrayage Polini deux machoîres, filtre à air Hebo. Maître cylindre de Aprilia RSV 1000, amortisseur de direction Ohlins, suspensions Fournales, système de suspension taillé dans la masse, chassis entièrement modifié, adaptation d'un monobras de Peugeot SpeedFight et d'une jante arrière de Nitro à l'avant. Modification de l'angle de l'amortisseur avant, carter de kick et pompe à eau découpés + adaptation de durite aviation Goodridge, reservoir en aluminium sur mesure avec bouchon de Kawasaki ZR 7.

Coque arrière de 1400 GSX modifiée, passe de roue sur mesure, plancher entièrement lissé, tablier redecoupé et modifié, bas de caisse ralongé et rabaissé, Selle bicolore, pneus Pirelli SL36

Peinture grise.



alstu

edit 2\\ maar was malossi trophee geen benaming voor een malossi uitlaat in het frans???ik had iig nog nooit van malossi trophee gehoord,...:?aleen daar dus,!
 
Last edited:
op scootparts stond er bij een onderdeel van malossi ook iets over trofeo

16-11021 Malossi Trofeo carburateur.
Maat: 19mm.
Type: PHBG BS.
Speciale race carburateur, incl power filter.
Past op oa: Race, alle typen.
Let op: Gratis bezorgd in NL. € 109,95

op de scootparts site meschien heeft malossi wel een trofeo scoot of iets dergelijks ofzo weet niej cker?
 
De demper stond bij mij ook zo toen ik m uit de doos haalde. Bij het monteren van de demper moest ik brute kracht gebruiken deze iets rechter te buigen voor motage. :p

Je ziet ook dat deze demper opahnging wat "krom zit".
Ook lijkt het op de pic volgens mij erger dan dat het is. :)
 
Marcel said:
Ok, dan mail ik daar ook even heen.
maar dus als ik nu een MHR Team bestel, krijg ik die met die vage kronkel aan het begin, en niet deze :'(?
dan krijg je een model waar de demper bijna op de uitlaat zelf zit ipv zo eentje met een hoge taille :X

zo eentje ongeveer (dit is de gewone mhr):

MalossiMHR.jpg

alleen dan met nieuwe ophanging
 
Back
Top