Welke carenzi bedoel je precies? Heb je daar meer informatie van?
Betreft de krukas, dat is een persoonlijk mening, gelijk om weer geen aanvaring te krijgen met arkAC..
Maar mijn persoonlijke ervaring is dat doppler het soms niet zo nauw neemt om aan de zelfde eisen te voldoen als de Oem krukas. Dus dat een bepaalde merk vario wel op de Oem spec krukas past. En bij doppler wat dikkere type spiebanen gebruikt en het daardoor niet gaat passen..
Ook dat als je een standaard Oem vliegwiel spie wilt overzetten van je standaard krukas naar de doppler dat er wel eens een foutje voorkomt dat het niet past en je er zelf eraan moet gaan rommelen om het werkend te krijgen..
Maar over het algemeen zijn alle race krukassen van hetzelfde kaliber.. verschil zit hem in massive krukassen wangen en of teflon vulstukken.
andere type drijfstang (vorm en afwerking) en je hebt krukassen die een 5mm langere drijfstang hebben.
Dus ik zou haast zeggen dat een race krukas van 80 euro het ook prima gaat doen.. Het echte verschil met standaard is vooral de betere big-end lager die meer warmte en krachten kan hebben..
Voor die cilinder wil je wel 19mm minimaal hebben.. 17,5mm lijkt me een beetje krapjes.
Verschillen van de carburateurs zijn:
De aansluiting op het spruitstuk.. Zo heb je insteek, schuif en klem bevestiging
Het type choke (handmatig of automatisch)
Aanwezigheid van een vaccuum en of olie nippel
Type aansluiting voor het luchtfilter..
En een welke kant van de carburateur de lucht en de stationair schroef zit.