Welke koppeling.....

Dat had ik dus ook.. Bij mij waren gewoon 2 van de 3 boutjes losgeschoten. En ik bleef het maar vaag vinden waarom ie op Bodegraven niet wegkwam :).
 
Heb nog een hele stomme vraag...maar wat zou die eigenlijk moeten kosten...op scootparts staat die voor 54,95. en ik was vanmiddag bij een scooterzaak en daar koste die 80...en was die zelfs afgeprijst!:)
 
€ 80 is veel te duur voor een Hebo... Een Hebootje moet altijd onder de €60 blijven, anders wordt je afgezet...

Rob; I don't care, krijg alle trekveertjes gewoon gemonteerd hoor :D
 
Doppler pakken, ben je voor 40 euro klaar en is exactly the same...

Prima koppeling, zelfs voor racegebruik, behalve bij brute Wahid start-achties...
Maar dat houdt geen enkele koppeling vol...:#
 
ik heb de hebo op peugeot maar ik moet zeggen dat ik hem TE hoogtoerig vindt, zeker voor peugeot want die draait bij optrekken liever lagere toeren om snel te zijn.
Dus ik heb die slapste veertjes van hebo (de groene) op de slapste stand en nog staat hij eigenlijk te hoogtoerig afgesteld bij het optrekken!

maarjah hij is makkelijk af te stellen door die schroefjes ind.
Verder geen commentaar op eigenlijk.

mzzl johan
 
Originally posted by RobS
Ik heb daar iets voor gemaakt, loopt nooit meer te kloten

Ow zo moet je dat dus doen |(

Maar ff vraagje ik hoor van 3BR dat ze slechte ervaringen hebben met de hebo verstelbaar t.o.v de deltaclutch. Ik heb dus Runner en wil dus andere koppeling (piaggio) Is de hebo gewoon goed? Anders koop ik die. Standaard setup maar komt zoiets onder als topic starten.
 
RobS, leg uit?

ff verantwoording: boyd had altijd een hoerig gefluit, in het begin denk je van geinig maar later erger je je eraan.. komt bij dat die boutjes dus afbreken.
mark had dr in principe weinig problemen mee, alleen het greep niet laat genoeg aan, ook met zwarte mhr veren niet..

ik heb toen besloten een delta te proberen, en daar ben ik veel beter over te spreken dan over de hebo koppelingen van mark en boyd, vandaar.
 
Ik ga dat risico niet meer nemen...mijn 2g was ook krom getrokkenen toen had k nog me oude slechte 70. Zon veertje hoeft maar heel klein btje verkeerd te staan en hij gaat al krom trekken!
 
Back
Top