welke kop is dit?

Extera

De oude Titera :)
ff een vraagje voor een maat van me,

hij heeft een kop liggen van malossi en hij wil weten wat voor 1 het is en of deze past op een Team cilinder, die heeft ie nog liggen (zonder zuiger en kop)

het is een piaggo malossi kop, hij heeft een zilverkleurige verbrandingskamer, 2 tutjes :P op de koelvloeistof aansluiting en er staat een klein MHR logo op (die leeuw)

er zit geen los ding op waar je koelvloeistof op aan moet sluiten ( die met die inbusjes vast zit

thanks voor de hulp, mischien kan ik morgen een foto fixen....

Advertisement - register to remove this

uuh, ik heb zelf een team, en deze kop tog anders, hij zat niet bij z'n cilinder, maar hij had een nog liggen, hij heeft geen ori team kop meer,

zou deze kop passen? er zitten namelijk 2 aansluitingen voor kleine koelvloeistof slangen, ik weet zelf ook niet, waar je die op moet aansluiten, ik heb er maar 1.

zou hij gewoon passen als de squish goed staat?
en dan 1 van die kleine aansluitingen dicht maken?

ook heeft mijn team kop een brons-kleurige verbrandingskamer, die van hem is zilver,

thanks

ik heb mij mhr team cilinder in 2003 gekocht en ik heb die 2 tuutjes ook en is ook zilverkleurig aan de binnenkant. die tuutjes zijn voor de voorverwarming van je carb. via de koelvloeistof die langs de cilinder loopt. maar ik heb een team voor mina en die zijn weer anders (de kop ook) dan pia. dus misshien is het er 1 voor mina ;)
en je moet op die tuutjes gewoon een slangetje van de 1 naar de ander zetten zodat de kvs daar doorheen circuleerd...

hmz, ik weet de verschillen tussen mina en pia niet, hij past kwa maat wel op zn cilinder maarjah, als hij een andere (volume) verbrandingsruimte heeft gaat het niet lijkt me....

en een mina kop op pia :S zou et nie weten maar denk et niet

Back