Welke uitlaat goed voor 70cc met kop van DR70?

Timo-Aerox

Well-Known Member
yooo

hier: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=31753
staat uitgelegd hoe belangrijk de juiste combinatie cilinder kop / uitlaat is.

maakt me keuze voor juiste uitlaat alleen maar moeilijker.
mensen die ervaring hebben door het uitgeprobeerd te hebben ofzo? welke uitlaten goed zijn in combinatie met de DR70 met bijhorende kop van DR ?

owjah en plz on topic blijven en liefst niet van de reply's zoals "neem gewoon yasuni R, doet het zekers goed" heb ek niet veel aan

thx

grtz timo
 
Advertisement - register to remove this

Op zo'n setupje heeft de verhouding kop/uitlaat niet veel met prestatiewinst of verlies te maken.
Je moet dus gewoon een uitlaat zoeken die goed bij je dr past dus een laag/middel hoogtoerige uitlaat die goed loopt op een 70cc.
Bv een shot, yas R, metal of een for race.
Zo zijn er nog wel wat uitlaten op te noemen.:p
 
jah die dr is getuned, en was een nardo aan het overwegen, enkel twijfelde ik een beetje over geluids productie :s, is namelijk wel bedoeld als straat scooter waar per week gemiddeld tussen 150 à 200 km mee word afgelegd, dus gaat mss beetje té hard opvallen bij de flikkies ? :s

maar goed, als het een van de beste uitlaten is op getunede DR70 moet ek dan toch maar het risico nemen, alleen prijs steek me tegen :s

en mjah yasuni r :s
mss een betere optie dan (is wel niet echt origineel maarjah) volgens dit topic http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=13578
is geluidsproductie diep, mooi en vrij stil

nog mensen met ervaring van uitlaten op DR70
qua prestatie?
 
Ik weet dat een hoop mensen dingen hebben aan te merken op de hebo gara 70cc. Maar ik moet zeggen dat hij op mijn dr echt lekker loopt. Met 2 man op mijn scoot trok ik nog een goed afgestelde 50 snel weg(niet de duurste 50 snel natuurlijk). Dus qua prestaties zit dat wel goed. Alleen laat ik de Dr binnenkort 2 stages tunen. Dus dan is de hebo gara minder ideaal. Maar kweet niet of jij hem in de toekomst nog wilt tunen.
 
Back
Top