Welke kabel moet ik doorknippen om CDI te ontgrenzen?

Xan

New Member
Hai iedereen!

Ik wil mijn Scooter onbegrenzen maar heb geen idee welke kabel van de CDI ik hiervoor moet knippen...
Het gaat om een TGB 104T. (chinese merk). Ik heb het een paar maandjes geleden 2e hands van een hobbyist gekocht dus er is al wel best aan gesleuteld maar geen idee wat precies. Scooter rijdt nu maximaal 41km/u en dat is wel vervelend als je op de weg rijdt en er autos achter je zijn...
Hierbij zet ik wat fotos van de wat err onder de buddyseat te zien is. Als je weet welke kabel ik moet knippen om de cdi te ontgrenzen, laat dat graag weten. (Als je op de fotos click behoren ze in full size openen)IMG_20200613_174119.jpgIMG_20200613_173232.jpgIMG_20200613_174127.jpgIMG_20200613_174132.jpg

(schoonmaak beurt komt nog)
 
Advertisement - register to remove this

Ik zal inderdaad dan de vario ring er eerst uithalen voordat je naar je cdi gaat kijken en aan de carberateur zag ik dat je een 4takt heb kijk ook even of er een kabeltje je carterkap ingaat dat is je carter sensor die begrensd ook je toeren die kan je als het goed is ook ergens loskoppelen
 
Ik heb zelf een baotian speedy en die heeft als ik t goed zie dezelfde kabels en zelfde soort cdi en heeft ook een cartersensor maar die van mij loopt op een langer stuk rond de 75 door alleen de ring te verwijderen en is ook een snor
 
Ik heb zelf een baotian speedy en die heeft als ik t goed zie dezelfde kabels en zelfde soort cdi en heeft ook een cartersensor maar die van mij loopt op een langer stuk rond de 75 door alleen de ring te verwijderen en is ook een snor


Skaffa079,

bij jouw Baotian dit zo, maar de draadkleuren zijn gegarandeerd anders.
Op de foto van TS zie ik waar normaal de cartersensor zit aangesloten een massa-draad!
 
Back
Top