crosserke995
Well-Known Member
Hallo, ik heb gisteren een mbk booster spirit gekocht, minarelli verticaal dus en daar zit het een en ander op waarvan ik niet weet welk type het is.
De vario, een malossi:
staat een nr op 13056.. Iemand die weet welk type het is of aan wat ik het kan herkennen?
Heel de startkoppeling en alles van de startmotor is verwijdert, iemand die weet hoeveel mm ik dan moet opvullen met rondelletjes achter de vario? Ik zag op een filmje hier op het forum 4 stuks maar hoe dik zijn deze dan?
Dan de poulie, ook een malossi en de koppeling die er op zit is een delta clutch, dat staat er in kleine lettertjes op achteraan.. De carters zijn gedeeltelijk bijgefreest waar de poulie zit en de poulie kan maar net in het carter, is dit dan een overrange? En is het normaal dat 1 kant van het lager open is? (zie foto) Het koppelingshuis is 1 met koelribben op, merk TGB ofzo. Daarvoor is de carterkap uitgefreest, kan daar een gewoon koppelingshuis op zonder koelribben of gaat dat niet werken? Kromtrekken ofzo?
En de inlaat is 1 met een V vorm membraan, 2 kanten met plaatjes dus, waar een std maar 1 set plaatjes heeft, iemand die deze inlaat herkent? staat niks op van merk..
En kan het kwaad dat de oliepomp en de aandrijving ervan verwijdert is? ik neem dat er daar niks anders in de plaats moet aangezien de ontsteking er dan voor komt
Ik weet het zijn veel vragen maar alvast bedankt voor de hulp!
De vario, een malossi:
staat een nr op 13056.. Iemand die weet welk type het is of aan wat ik het kan herkennen?
Heel de startkoppeling en alles van de startmotor is verwijdert, iemand die weet hoeveel mm ik dan moet opvullen met rondelletjes achter de vario? Ik zag op een filmje hier op het forum 4 stuks maar hoe dik zijn deze dan?
Dan de poulie, ook een malossi en de koppeling die er op zit is een delta clutch, dat staat er in kleine lettertjes op achteraan.. De carters zijn gedeeltelijk bijgefreest waar de poulie zit en de poulie kan maar net in het carter, is dit dan een overrange? En is het normaal dat 1 kant van het lager open is? (zie foto) Het koppelingshuis is 1 met koelribben op, merk TGB ofzo. Daarvoor is de carterkap uitgefreest, kan daar een gewoon koppelingshuis op zonder koelribben of gaat dat niet werken? Kromtrekken ofzo?
En de inlaat is 1 met een V vorm membraan, 2 kanten met plaatjes dus, waar een std maar 1 set plaatjes heeft, iemand die deze inlaat herkent? staat niks op van merk..
En kan het kwaad dat de oliepomp en de aandrijving ervan verwijdert is? ik neem dat er daar niks anders in de plaats moet aangezien de ontsteking er dan voor komt
Ik weet het zijn veel vragen maar alvast bedankt voor de hulp!