Welke hittegraad bougie??

Setup 70cc streetrace
17.5mm carb
Sproeier 90
Sito + uitlaat
Gaat om een runner

Wat is handig om nu in de winter mee te rijden br9es of br8es? In de zomer rij ik waarschijnlijk gewoon op de br9es maar ik heb nu in de winter het probleem dat de bougie zichzelf niet schoon kan branden.

Ik wil ook niet mijn cilinder beschadigen of een gat erin smelten of weet ik het wat kan gebeuren dus kan ik gewoon een hittegraad 8 met deze setup rocken?
Post automatically merged:

Ik ga misschien ook even kijken of een iridium bougie helpt dus een br9eix
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Super nuttig. 2 is warm, en 13 koud. Joh. Dus vertel... Welke moeten we volgens jou hebben, aan de hand van deze grafiek?

Het is best een mooie grafiek, die een hoop dingen duidelijk maakt. Maar het helpt natuurlijk helemaal niets met het kiezen van een hittegraad.
Probeerde alleen maar wat meer duidelijkheid te scheppen. Welke hittegraad handig is heb ik personen geen ervaring mee.
 
Setup 70cc streetrace
17.5mm carb
Sproeier 90
Sito + uitlaat
Gaat om een runner

Wat is handig om nu in de winter mee te rijden br9es of br8es? In de zomer rij ik waarschijnlijk gewoon op de br9es maar ik heb nu in de winter het probleem dat de bougie zichzelf niet schoon kan branden.

Ik wil ook niet mijn cilinder beschadigen of een gat erin smelten of weet ik het wat kan gebeuren dus kan ik gewoon een hittegraad 8 met deze setup rocken?
Post automatically merged:

Ik ga misschien ook even kijken of een iridium bougie helpt dus een br9eix
wat meng je ?

begin 1;50 te mengen als dat niet het gevakl was
 
Back
Top