Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een 80cc cilinder voor mijn Kymco new Dink.
Nu zie ik een hoop staan op verschillende sites in verschillende prijsklasse's
Maar soms word een boring van 47mm als 80cc aangeboden en soms 50mm als 80cc.
op weer een andere site is 50mm boring weer 100cc en 47 mm 80cc
Kan iemand mij vertellen wat nu wat is.
en wat voor een blok ligt er nu onder de new dink GY6 of een 139QMA/B en wat is het verschil?????
Kan er niet echt heel veel vinden van de new Dink wat duidelijkheid geeft.
Gaat dit ook een grotere trekkracht opleveren? en bv de snelheid op top word dat ook hoger?
BVD
Ik ben op zoek naar een 80cc cilinder voor mijn Kymco new Dink.
Nu zie ik een hoop staan op verschillende sites in verschillende prijsklasse's
Maar soms word een boring van 47mm als 80cc aangeboden en soms 50mm als 80cc.
op weer een andere site is 50mm boring weer 100cc en 47 mm 80cc
Kan iemand mij vertellen wat nu wat is.
en wat voor een blok ligt er nu onder de new dink GY6 of een 139QMA/B en wat is het verschil?????
Kan er niet echt heel veel vinden van de new Dink wat duidelijkheid geeft.
Gaat dit ook een grotere trekkracht opleveren? en bv de snelheid op top word dat ook hoger?
BVD