welke cilinder zonder andere krukas

yamahax

Well-Known Member
hoi

Is er een 70cc cilinder die op je standaard krukas kan rijden zonder dat ie stuk gaat.

Hier moet het op

Yamaha aerox

setup

Giannelli shot
17.5 carb
polini vario

en de rest
 
Advertisement - register to remove this

Hoe kom je erbij dat DR troep is.. Het is gewoon prima spul voor een betaalbare prijs. En als je toch 200 euro te besteden hebt scoor je een DR70 en een 2e hands krukasje die je dan met een maat monteert.
Als je de howto's gewoon volgt dan komt het helemaal goed.

Hoe denk je dan dat die mensen met snel spul al hun troep in elkaar zetten dan? Die zijn ook gewoon begonnen zoals jij nu !

[EDIT]

TOP = Topperformance Zwart = DR70

Rode TOP (aka DUE+) is de snelste giet uit de doos ( die het btw prima doet met shot :)) Maar daar zou iki zeker de lagers en zelf de krukas voor vervangen

[\EDIT]
 
yamahax said:
Houd me krukas en lagers het daarmee

Wij weten niet wat jou krukas en lagers doen.

Ik zou zeggen. Flikker die troep eronder en ga ermee rijden dan heb je je antwoord.

Neem gewoon geen risico's en flikker er een andere as in...

Is echt niet zoveel werk. En cker niet met het forum bij de hand.
 
in preciepe kunnen altijd je krukaslagers eruit lopen, mijn scoot ligt nu uitelkaar(aerox) doordat mijn lagers eruit zijn gelopen, ik rijd rond met een zwarte top, weekje geleden ging mijn rox opeens raar doen, vaag geluid enz, ik naar de dealer gebracht en ja hoor lagers eruit, toen het blok eenmaal open lag werd ik nog somberder, mijn orginele krukas had het ook begeven, ikke balen, nu rijd ik met tp krukas, ik had wat minder geluk, ik zou je dan ook aanraden, als je een 70 koopt gewoon je krukaslagers laten te vervangen, lopen ze namelijk tijdens het rijden eruit , dan kan het ook nog schade aan je cilinder, zuiger, en krukas geven en ben je verder van huis, en ik kan het weten want ik had precies het zelfde
 
er zijn idd veel mensen die corsakitje hebben, maar toch is het de sloomste giet die er is, leuk voo rin het dagelijks vervoer, maar om echt hard te gaan moet je geen corsa hebben, de poorttiming is niet optimaal. hij trekt wel goed op, maar op de snelheid laat hij het afweten, het is natuurlijk hoe vakkundig je het kan afstellen, maar ik zal dan toch beter voor 50cc ghisa gaan, denk toch wel een van de snelste 50cc gietijzer, iemand attendeerde mij daar laatst op en na enig onderzoek is dat ook wel gebleken, vriend van mij rijd er mee en die rijd ander vriend met 70corsakitje er uit, alleen niet met optrekken al hoewel hij er vlak achter zit. ik wil corsakit niet afkraken, ik rijd zelf ook niet met de beste cilinder maar ik hoor ook wel eens wat, en misschien is het gelul, dan mijn excuses hiervoor

tim
 
Back
Top