welke cilinder zonder andere krukas

yamahax

Well-Known Member
hoi

Is er een 70cc cilinder die op je standaard krukas kan rijden zonder dat ie stuk gaat.

Hier moet het op

Yamaha aerox

setup

Giannelli shot
17.5 carb
polini vario

en de rest
 
Advertisement - register to remove this

Over het algemeen zijn de polini en malossi giet ongeveer beide hetzelfde

Met 7000 km op je lagers is het nogwel goed te doen

HEt kan altijd gebeuren dat je lagers kapot lopen maar dat zal niet snel zijn met een Malossi - Polini - of Dr-70

Ik zou voor de Polini giet gaan

Je heb ook nog de Polini Corsa , weer wat sneller maar dan zal ik wel je lagers vervangen

Ligt eraan hoeveel je wil uitgeven ongeveer :)
 
Vrienden met ervaring?

200 max, dan zou ik echt met een vriend samen je lagers + keerringen vervangen ( 40€ ) en een DR-70 nemen , want met die Shot gaat dat echt goed vooruit ,

Eventueel kan je ook een Corsa nemen , goede vriend die veel verstand heeft ervan is een middagje werk , je krukas hoeft niet vervangen te worde , het zijn altijd je lagers die het begeven

Corsa + c3 lagers + de rest van je setup :) dat gaat! :)
 
Ik wil geen dr 70

Ik heb geen vrienden die het ook kunnen, Ik kan het wel zelf er op zetten maar niet afstellen.

En mijn kut dealer kan het wel goed afstellen en als je het niet bij hem gekocht heb wil ie het niet afstellen.
 
dealers lullen meestal toch poep :W
in ieder geval,
afstellen kun je leren.. ik zou persoonlijk niet bij een dealer gaan lopen kloten, die lui vragen er vreselijk veel geld voor en afstellen is bij die lui meestal sproeiertje gokken.. rolletjes gokken etc
en als je toch 200 euro ter beschikking hebt koop dan ook ff een nieuw asje voor die 50 euro meer...
als je doet, doe het goed heb ik inmiddels wel geleerd met mijn scoot..
 
Back
Top