Welke cilinder onder mijn straatscooter..

Mark@Typhoon

Old member
Ey mensjes..

Ik zit ook niet stil en wil binnenkort een andere cilinder op me typhoon AC..

Ik rij nu met deze setup:

Athena Alu70 ovaal (hebo alu70)
Yasuni c16
21mm DO
een van deze dagen Helmbakfilter
Hebo Clutch
MHR2000 vario..

Dit loopt erg leuk.. MAAR wil toch iets vetter gaan.. Het is en blijft voorlopig toch me straat scooter.. En rij best veel km'ers..

Deze Athena ovaal is erg veilig heb ik bemerkt en dus betrouwbaar..

Ik heb nu 4 cilinders in gedachte:

- Polini EVO70
- Polini W-Poort
- Athena Racing Vlinder
- Malossi MHR Team

Welke raden jullie mij aan? En waarom?

Advertisement - register to remove this

De evo en de mhr zijn standaard het snelst, das makkelijk als je niet wilt tunen.

Marco_v_w heeft nu een nieuwe evo 70 te koop staan voor een mooi prijsje.

Kweenie hoeveel km's je wil gaan rijden?

W-poort is leuke cilinder, Evo en Team nog leuker.
Maar als je die gewoon tam afsteld, kan je er denkik vele kilometers mee maken

Athena laten tunen dan?
I.v.m. betrouwbaarheid enzo zou ik niet veel verder gaan dan dat, aangezien het je straatscooter is.

ik ben onwijs blij met me evo, en als je er mee goed mee omgaat onverwoestbaar, heb wel gehoord dat de mhr team een betere wand heeft... schijnt, maar beide erg goed

Originally posted by Marco_v_W
mark: ik heb idd nog een evo 70 liggen:), heel leuk cilindertje.... voeg me eens toe op msn: marco_v_w@hotmail.com, kunnen we het daar ff over de prijs etc hebben...

Ey Marco..

Ik heb t' gezien jah.. maar moet ook nog wat andere spulletje kopen.. Ga ongeveer een cil kopen tegen April.. Maby dat ik @ Klaaswaal met iets nieuws rijdt :)

Ik zelf zou t liefste voor de polini Evo gaan.. Want die gaat gewoon onwijs vet.. als ik bv een Athena koop moet ik die ooit (laten) tunen om vetter te gaan.. met Evo zit dit niet zo.. heb m zien liggen en de uitlaatpoort + afwerking is BRUUTTTTTT

MAAR blijft het heel.. Ik kan wel afstellen das t probleem niet.. maar kan het mijn kmers aan..

Ik denk dat je niet een evo moet nemen voor een straatscooter, dat draait gewoon veel toeren en dan slijt het snel....

Anders laat je die hebo ovaal die je nu hebt toch wat tunen, daar is volgens mij best wel wat leuks van te maken hoor.

Originally posted by Thomas
Ik denk dat je niet een evo moet nemen voor een straatscooter, dat draait gewoon veel toeren en dan slijt het snel....

Anders laat je die hebo ovaal die je nu hebt toch wat tunen, daar is volgens mij best wel wat leuks van te maken hoor.

Nee er MOET een andere cilinder komen.. vind deze ovaal te tam :p

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Hebben we een concrete oplossing nu? :rolleyes:

wat denk je zelf??:*

Ik reed met een polini w-poorter behoorlijk bruut en opzich leuke straat cilinder en weinig slijtage maar wel stuk minder bruut dan evo ,mhr team :'(

Back