hardcore-holzie wp renner power 25 April 2004 #21 bij mij ook niet maare regel ff pic. dat is stuk makkelijker nu moeten we maar speculeren en hier krijg je toch niet wat je wil weten mzzl
bij mij ook niet maare regel ff pic. dat is stuk makkelijker nu moeten we maar speculeren en hier krijg je toch niet wat je wil weten mzzl
#Bas - 26 April 2004 #23 Originally posted by streetje bij mij niet... Click to expand... Hmm bij sommige wel , zelf in mn handen gehad
Originally posted by streetje bij mij niet... Click to expand... Hmm bij sommige wel , zelf in mn handen gehad
Mol Moraalridder 27 April 2004 #25 Originally posted by tupac_shakur121 het is een speed want ik heb het gevraagt bij j-p-s. Click to expand... 100% zeker weten? Niet dat ik twijfel aan JPS, maar de mogelijkheid dat het een cross is bestaat ook nog natuurlijk.
Originally posted by tupac_shakur121 het is een speed want ik heb het gevraagt bij j-p-s. Click to expand... 100% zeker weten? Niet dat ik twijfel aan JPS, maar de mogelijkheid dat het een cross is bestaat ook nog natuurlijk.
Big B NRG Well, this is awkward 27 April 2004 #26 Bij een speed zie je gietsel lijnen van een 5 mm hoog "plaatje" bij de cilindervoet. Cross heeft dit niet, omdat het pistongat 5 mm hoger zit in de zuiger.
Bij een speed zie je gietsel lijnen van een 5 mm hoog "plaatje" bij de cilindervoet. Cross heeft dit niet, omdat het pistongat 5 mm hoger zit in de zuiger.
SpeedPunk *Speedpunk*Tuning*SPT* 28 April 2004 #27 Originally posted by Bas@Area Bij een Speed Replica staat er op de zijkant ook 'Replica'. Click to expand... Bij een Mhr replica staat er idd replica aan de zijkant Replica maar bij een speed replica niet volgens mij
Originally posted by Bas@Area Bij een Speed Replica staat er op de zijkant ook 'Replica'. Click to expand... Bij een Mhr replica staat er idd replica aan de zijkant Replica maar bij een speed replica niet volgens mij
MHRntt TJ-tuning 28 April 2004 #28 Originally posted by Speed Punk Bij een Mhr replica staat er idd replica aan de zijkant Replica maar bij een speed replica niet volgens mij Click to expand... Bij de ene wel en bij de andere weer niet.
Originally posted by Speed Punk Bij een Mhr replica staat er idd replica aan de zijkant Replica maar bij een speed replica niet volgens mij Click to expand... Bij de ene wel en bij de andere weer niet.