welke bougie in een MHR team 70cc cilinder?

Ik heb nu een Mhr team cilinder
die ik natuurlijk ga monteren

welke bougie kan ik hier het beste gebruiken

ik heb een Bh9es met lange draad

zou ik deze ook in mn mhr team cilinder kop kunnen draaien?
of gaat het dan fout?


geef ff een goed type bougie door als je wil!

< heb trouwens een binnenrotor ik weet niet of dat uit maakt voor de bougie, maar mn bh8es was er binnen 2 weken mee kapot>
 
Advertisement - register to remove this

jha vind je het gek dat ie kapot is, een 8 doe je in een std scoot. Dus ga jij eerst maar eens searchen want er staat genoeg in. Neem gewoon een ngk 10 of de w34zu.
Ik ben ook benieuwd of jij dit allemaal kan laten draaien aangezien niet eens weet welke bougie je moet hebben :|
 
Originally posted by marcovanderzon1
jha vind je het gek dat ie kapot is, een 8 doe je in een std scoot. Dus ga jij eerst maar eens searchen want er staat genoeg in. Neem gewoon een ngk 10 of de w34zu.
Ik ben ook benieuwd of jij dit allemaal kan laten draaien aangezien niet eens weet welke bougie je moet hebben :|


ik vraag je niet wat ik WEL en wat ik NIET kan

dus als je met zulke onzin komt kan je misschien beter niks zeggen...


lonneker <-- ik zal eens kijken bedankt alvast
 
Originally posted by marcovanderzon1
jha vind je het gek dat ie kapot is, een 8 doe je in een std scoot. Dus ga jij eerst maar eens searchen want er staat genoeg in. Neem gewoon een ngk 10 of de w34zu.
Ik ben ook benieuwd of jij dit allemaal kan laten draaien aangezien niet eens weet welke bougie je moet hebben :|

w34zu is trouwesn 11 volgensmij ... beetje te veel lijkt mij
 
11 is te koud, eerder een 10 nemen

en ff voor de vergelijking:
ngk9 = denso w27
ngk10 = denso w31
ngk11 = denso w34

het probleem is dat je een korte schagt kop hebt.... denso leverd wel korte schagt bougies, maar het beste wat je kan doen (had ik ook gedaan) een alu busje laten draaien op het gewente formaat, zodat je met lange schagt kan rijden....
 
Originally posted by Marco_v_W
11 is te koud, eerder een 10 nemen

en ff voor de vergelijking:
ngk9 = denso w27
ngk10 = denso w31
ngk11 = denso w34

het probleem is dat je een korte schagt kop hebt.... denso leverd wel korte schagt bougies, maar het beste wat je kan doen (had ik ook gedaan) een alu busje laten draaien op het gewente formaat, zodat je met lange schagt kan rijden....

Of gewoon een aantal ringetjes van dode bougies om je bougie heen doen, dat heb ik ook en het lekt niet.. werkt perfect.
 
Originally posted by tazmanian_devil
is zon denso irridium bougie niet wat. kost wat mar dan heb je ook wat :P

wat moet er dan beter zijn volgens jou ? zeker alleen de prijs


en waarom betalen mensen 17 euro voor een malossi denso terwijl dezelde alleen dan een gewoon denso de helft kost....
 
evo en team schelen dus egt wel redelijk veel van elkaar. de evo is en heel stuk sneller zo uit de doos. IK krijg me Team stage 5 slegts stationair met ngk9. met ngk 10 loopt ie al aardig maar met zo'n denso heeft ie veeeeel beter gelopen(zeg maar ngk11).
ik denk dat jij ngk 10 en 9 allebei maar ff meot proberen en kijken wanneer ie t best loopt. als er geen verschil is zou ik de 10 nemen. heb je iig niet de kans dat je zuiger naar de klote gaat.
 
Back
Top