De originele cilinder icm originele uitlaat, volledig ontrenst.
Precies, en van die tecnigas uitlaat ga je vrijwel niets harder.. mischien net 5km. En je krijgt er wel een kut geluid van, want dat zijn me toch knetterpijpen... Kun je geen mooi geluid noemen.
Varioplaat eruit gaat hij rond de 60-65, en zal hij een klein beetje harder optrekken. Maar het meeste verschil in trekkracht zit hem in het ontgrenzen van de uitlaat.
Trek je varioplaat er dan eens uit.
Gewoon eruit halen en gas erop, tenzij je vario is ingesleten maar eerst maar eens kijken wat het zo doet.
Links ligt de varioplaat. Hij zit achterop je vario
geschroeft.
Nee daar loopt die niets harder van. Dan zul je naar een 70cc moeten kijken. Maar kijk nou eerst maar eens gewoon hoe hard je het kunt laten lopen met de onderdelen die erop zitten, geloof mij dat gaat hard zat, zeker als je de snelheid bent gewend waarmee je nu rijdt..
nee sorry heb ik niet meer zo kreeg ik mijn scooter na een maand al de uitlaat verkocht ik ga nu een giannelli of leovinci of technigas uitlaat halen.ik zou die yasuni R aluminium houden als ik jou was!!! een van de betere uitlaten. Heb je die ontgrensd? en vario ook? dan zal die (na het afstellen) goed optrekken en een lekkere top hebben!