Welke 50cc cillinder Speedfight 2

Nicky123

Well-Known Member
Hoi ik had een vraag welke 50cc cillinder trekt goed op en rijd lekker/fijn op een speedfight 2, en kan ik hem ook begrenzen op 70 km/h maar trekt die dan nog goed op??..


Gr. Nicky
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

nee..
originele cilinders van peugot zijn erg goede cilinders.. de originele uitlaat is trouwens ook prima :)
met een goeie afstelling met het zeker hard op kunnen trekken
 
Precies, en van die tecnigas uitlaat ga je vrijwel niets harder.. mischien net 5km. En je krijgt er wel een kut geluid van, want dat zijn me toch knetterpijpen... Kun je geen mooi geluid noemen.
 
Precies, en van die tecnigas uitlaat ga je vrijwel niets harder.. mischien net 5km. En je krijgt er wel een kut geluid van, want dat zijn me toch knetterpijpen... Kun je geen mooi geluid noemen.

ok ik had toenet met gps gemeten hoe hardt die ging en hij kwamt uit op 47 km/h terwijl op de teller 55 staat maar als ik de varioring/plaat eruit haal hoeveel gaat die dan harder? en trek die dan ook beter?


gr Nicky
 
Varioplaat eruit gaat hij rond de 60-65, en zal hij een klein beetje harder optrekken. Maar het meeste verschil in trekkracht zit hem in het ontgrenzen van de uitlaat.
 
Varioplaat eruit gaat hij rond de 60-65, en zal hij een klein beetje harder optrekken. Maar het meeste verschil in trekkracht zit hem in het ontgrenzen van de uitlaat.

mijn uitlaat is al ontgrenst maar ik merk er niks van hij trekt nog slecht op en afstellen help niet want kan ik doen?


gr Nicky
 
Gewoon eruit halen en gas erop, tenzij je vario is ingesleten maar eerst maar eens kijken wat het zo doet.

post-23-1101926740.jpg


Links ligt de varioplaat. Hij zit achterop je vario geschroeft.
 
Gewoon eruit halen en gas erop, tenzij je vario is ingesleten maar eerst maar eens kijken wat het zo doet.

post-23-1101926740.jpg


Links ligt de varioplaat. Hij zit achterop je vario
geschroeft.

Ok ik ga het morgen eruit halen en als ik die eruit Heb gehaald kan ik hem dan nog sneller laten optrekken door een nieuwe koppeling of vario? Tot die sneller naar de top gaat
 
Nee daar loopt die niets harder van. Dan zul je naar een 70cc moeten kijken. Maar kijk nou eerst maar eens gewoon hoe hard je het kunt laten lopen met de onderdelen die erop zitten, geloof mij dat gaat hard zat, zeker als je de snelheid bent gewend waarmee je nu rijdt..
 
Nee daar loopt die niets harder van. Dan zul je naar een 70cc moeten kijken. Maar kijk nou eerst maar eens gewoon hoe hard je het kunt laten lopen met de onderdelen die erop zitten, geloof mij dat gaat hard zat, zeker als je de snelheid bent gewend waarmee je nu rijdt..

Ok en als ik de varioplaat terug doe loop die weer het zelfde??
 
ik zou die yasuni R aluminium houden als ik jou was!!! een van de betere uitlaten. Heb je die ontgrensd? en vario ook? dan zal die (na het afstellen) goed optrekken en een lekkere top hebben!
 
ik zou die yasuni R aluminium houden als ik jou was!!! een van de betere uitlaten. Heb je die ontgrensd? en vario ook? dan zal die (na het afstellen) goed optrekken en een lekkere top hebben!
nee sorry heb ik niet meer zo kreeg ik mijn scooter na een maand al de uitlaat verkocht ik ga nu een giannelli of leovinci of technigas uitlaat halen.
 
jij hebt dus liever gewoon een kut uitlaat begrijp ik? want dat kun je beter gewoon een goedkopere uitlaat halen , dan bespaar je iig nog geld..
 
Back
Top