Welk spruitstuk?

Floran

Banned
Ok ik heb zitten searchen maar ik kom er niet echt uit iedereen zegt wat anders... Mijn vraag is dus: Ik wil een rechtspruitstuk van malossi halen voor 21 mm maar later wil ik met 24 mukini of 25 DO gaan rijden... Dus ik d8 koop ik een 25mm rechtspruistuk ik op scootparts kijken hebben ze hem niet ik mailen naar marcel zegt hij 24 en 25 mm passen gewoon in een 19 t/m 21mm spruitstuk 8P ? Snap ik dus niet helemaal... En in search zegt de 1 dat het niet gaat ander van wel¿ En dat een 25 mm spruitstuk voor 21/22/25 mm is... En dan anders zeg dat je voor een 21mm een bus moet maken als je hem in een 25 mm spruitstuk wil hebben... Zo snap ik het dus niet meer... Kan iemand dit ff voor me verduidelijken..?
 
Advertisement - register to remove this

Wat ik me er van herinner wat koopmans zei tegen me was dat je tot 21 1 hebt. en voor boven 21 (iig 24 mikuni vlak) een ander spruitstuk nodig hebt
correct me if i'm wrong
 
ja je heb als het goed is:
1. 02-8857B voor 19 t/m 21 (staat op scootparts :rolleyes: ) en marcel zelf zegt dan dat je daar ook een 24 mukuni of 25 DO is kan doen...

2. 02-8856B die is voor 25mm heb ik in de search gevonden maar sommige zeggen dat hij weer 21/22/25 is... Deze is nie op scootparts tekoop trouwens
 
Ja ik ga ook die halen heb ik bestolen en gelijk een 24 of 25 carb ook maar als ik geld heb :d alleen niemand leverd dat ding dus ik moet nog ff rond mailen...
 
Volgens mij heb ik een beetje verkeerd zitten kijken wat die 56B is voor pia :S Op de malossi site staat ook maar 1 spruistuk en dan is:
COLLET. d22 x28 GOMMA RACING

codice = 02 8857B

Zou dit dan de enigste zijn voor mina en dus gewoon voor ook voor 25 mm ?

Jeroen weet jij dat artikel nummer niet meer? (zal wel niet)
 
er is maar 1 recht spruitstuk voor mina, en een 24 vlak past hier wel in maar gaat lekken als een zeef, verder is de hoek van instroming met een rechtsspruitstuk op mina bijna SLECHTER als met org.
Mijn advies org houden, en later gewoon uitfrezen voor de 24 vlak!!!
 
Niet als je hem naar achter laat steken en je frame aanpast... toch? Dna is de hoek van instroming juist goed... dat was wel het idee uitgelijk als ik met 24 25 ga rijden... Maar ik heb dus altijd ged8 dat er 2 spruistukken waarom voor mina... 19 tm 21 en 25+ zo als Hilly al zei...
 
moet je ook subfreem aan passen, en dan is de kans vrij groot dat je ophanging niet stevig is en dus je blok gaat zwabberen of afbreken.
Ik heb het ook al geprobeerd wil echt niet
 
Ok, k ga is met wat rond vragen dan... Maar ff over dat spruitstuk? Daar er is dus echt maar 1 recht spruitstuk? En datr is die ze op scootparts verkopen? Daar past dus 19tm25 mm in?
 
nee
er zijn voor mina meerdere spruitstukken.
Je hebt die top performance(zit vaker bij 24mm mikuni bij).
dan heb je de 21mm en de 25mm en je org. past 21 ook nog in.
En waarom zou je carb gaan lekken in dat 25 mm spruitstuk leg dat eens uit dan?
Ik had 21mm met busje eromheen en ging perfect nu heb ik er een 28 in zitten en gaat ook gewoon perfect.
En waarom org uit gaan frezen???je kunt toch gewoon je carb. afdraaien dan.is altijd beter dan in rubber te gaan liggen frezen krijg je nooit mooier en beter dan af laten draaien.
 
Ik had het nu over hoeveel rechte spuitstukken zijn voor mina... r-ox zei namelijk dat er maar 1 was.. Maar ik ben er al uit k koop een 24 mukini met tp spruitstuk..
 
Ok, k kan de een 24 mm mikuni kopen inc tp spruistuk.. Alleen omdat dat spruistuk alla orgineel is vraag ik met af of de carb niet tegen me koelkap aan komt? Iemand idee... ac rijders?
 
je hebt 2 verschillende tp spruitstukken 1 voor ac en 1 voor lc .
het verschil zit in de lengte.
btw ik rij ook met een 25 mm spruitstuk op een 24mik.
 
Ja maar die top is anders als de malossi.
Malossi staat recht naar voren en de top staat naar de zijkant dus daar heb je geen last van je koelkappen(met de top dan).
Maar als het goed is heb je bij bijde geen last van je koelkappen heb ik bij die 28 ook niet
 
Back
Top