ik heb zelf voor een TM24 (omgebust naar 19) een Polini spruitstuk , deze is 19mm maar met een grotere aansluiting , dus daar past de Team carburateur ook in!
Ik gebruik deze icm een Kiesler wig op een Minareli blok. Piaggio spruitstuk toruwens!
Zijn de kiesler wigjes beter dan de stage 6 wigjes icm met vforce 3 ?
Heb nog geen enkel wigje in handen gehad en kunnen bekijken ....
Heb je de carb zelf langs voor of achter geplaatst ?
Onlangs getest met recht stuk langs voor en met een 25 phbl bs team , maar geen succes ...
had problemen met de vlotter in de carb , deze klapte toe bij het minste dat de neus omhoog kwam , dus geen benzine meer en whooooooop :| .
Denk dat de helling van de carb wat te plat was ...
Hoe zit het met de helling van kiesler vs stage 6 ?
Liefst de carb zo recht mogelijk natuurlijk ...
Ik kan dit veranderen door een ophoogstukje onder de vering te plaatsen , maar dit gaat dan de hoek van de vork vooraan ook veranderen .
Omhoog achteraan = frame in totaal word korter en balhoofd hoek word scherper , dus stuurt nerveuzer en minder stabiel op rechte stukken .
Ik heb geen idee in hoeverre dit effectief ook voelbaar zal zijn , zowel in possitieve als negatieve zin .
En euh als laatste : pia spruitjes hebben toch meer 2 schroeven ?
Tegenover de spruitjes van stage 6 hebben 4 schroeven ... look a like am6 / derbi schakels .
Gewoon zelf nieuwe draad in het stukje tappen ???
Thx , greets .