Welk spruitstuk heb jij op je 28mm?

Tjeerd.W

gaat ie hard he?
hey,

Nu ik mijn 28mm binnen heb weet ik eigenlijk niet zo goed wat voor spruitstuk ik moet nemen voor mijn 28mm. en past een 28mm ook in een 25mm spruitstuk? de 1 zegt weer van wel en dan anders zegt dat het niet past. dus daarom wil ik graag weten welk spruitstuk jullie gebruiken.

Groeten
 
Advertisement - register to remove this

Past wel.... je kunt ut spruitstuk 25 mm in een pan kokend water zetten.. dan zal hij uitzetten en dan past de 28 mm carb er togg zo in??? of ben ik dom:P?
 
ik heb een 26mm vlakschuif met een 25mm spruitstuk maar dan meot je nogal schuiven wil je hem er makkelijk op te krijgen , dus met een 28mm zal het nog een stuk moeilijker gaan
 
Originally posted by Carp_maniac
Past wel.... je kunt ut spruitstuk 25 mm in een pan kokend water zetten.. dan zal hij uitzetten en dan past de 28 mm carb er togg zo in??? of ben ik dom:P?

krijg je em er daarna nog uit? of moet je carb dan ook in het kokend wateR?;)
 
SvR-Tuned 29mm Arreche spruitstuk :p (origineel 24mm)

inlaat02.JPG
 
als je gaat wrikken enzo, dan kan je last van scheurtjes krijgen lijkt mij, maar ik gebruik een krd 30 mm spruitstuk, daar past me 28 do goed in.
 
Originally posted by Unknownscoot
Hebo 29mm zie ik ook af en toe nog weleens langslopen ...

is die 29mm een rechtspruitstuk?
en waar kun je hem kopen

Originally posted by 187Design
als je gaat wrikken enzo, dan kan je last van scheurtjes krijgen lijkt mij, maar ik gebruik een krd 30 mm spruitstuk, daar past me 28 do goed in.

zelfde vraag aan jou, is het een rechtspruitstuk?
en waar kun je hem kopen?

heeft iemand misshcien foto's van deze spruitstuken?
 
Mijn 28mm spruitstuk op verloopplaat:
P4240255.JPG


P4240257.JPG


Incl. VL14
P4240259.JPG

Onderkant:
P4240260.JPG

Incl. 28mm Mikuni vlakschuif
P4240262.JPG


Spruitstuk komt van een Vespa scooter (denk de retro's of de motorvespa's)
Mikuni past er precies en goed in.
 
Originally posted by Carp_maniac
Past wel.... je kunt ut spruitstuk 25 mm in een pan kokend water zetten.. dan zal hij uitzetten en dan past de 28 mm carb er togg zo in??? of ben ik dom:P?


Zijn er meer mensen die het op deze manier doen... en is dat niet schadelijk voor je spruitstuk?

Het eraf krijgen lijkt me niet zo'n probleem... een huis slopen is vaak ook makkelijker dan er een bouwen:)
 
Originally posted by Chris@Citta
Zijn er meer mensen die het op deze manier doen... en is dat niet schadelijk voor je spruitstuk?
Mbv een Dremel kun je de binnendiameter netjes aanpassen..

Stukken beter dan dat duw en trekgedoe :)
 
idd kheb het ook met een dremel gedaan... beetje de binnenkant uitvresen en zorgen datje geen diepe kuilen krijgt of nog erger... erdoorheen gaat... bij mij past het nu... al is het nog best krap :rolleyes:
 
Originally posted by o0SMòôKE0o
Mijn 28mm spruitstuk op verloopplaat:

(afbeeldingen)

Spruitstuk komt van een Vespa scooter (denk de retro's of de motorvespa's)
Mikuni past er precies en goed in.

is gewoon een MB8 spruitstuk,of in ieder geval de zelfde want malossi heeft er eentje die is overal te koop.
ik heb dat spruitstuk ook en zowel een 28dellorto als een 32 en een 34mikuni passen er zo in!
 
Originally posted by Richard B
is gewoon een MB8 spruitstuk,of in ieder geval de zelfde want malossi heeft er eentje die is overal te koop.
ik heb dat spruitstuk ook en zowel een 28dellorto als een 32 en een 34mikuni passen er zo in!

waar kun je deze kopen en wat kosten ze?
 
Ik heb de mijne voor weinig (€20,- :W) 2e hands kunnen kopen.
Verkoper gaf aan dat het van een Vespa afkwam, maar kan evengoed van een MB8 afkomen :)

Is een Malossi spruitstuk.

Denk dat de brommerwinkels nog wel aan het spul kunnen komen.
 
Back
Top