welk cdi?

ApriliaFreak

Rijd nu Auto!:)
ik ben met een nieuwe setup bezig: mhr speed enz,
maar ik wil eerst mijn orginele onsteking houden

ik reed eerst met evo 70 en aleen de grondplaat was vedraait, die wil ik nu weer terug zetten en er een spietje indoen.
bij de dealer zeggen ze dat ik dan ook een ander cdi moet hebben (mijne is nog orgineel) is dat zo?
en welke kan ik dan het beste hebben ik heb ook gehoord dat er een is van tp die vervroegt ofzo.

welke cdi kan ik het beste nemen en is het noodzakelijk?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by mhr#27
Niet noodzakelijk, het is alleen maar geldverspilling.
Hou dat geld maar voor een binnenrotor ofzo. ;)
ik kan dus zegmaar goed rijden met aleen het spietje en grondplaat op orginele stand.

is een standaart cdi niet bergrensd trouwens?
 
Aprilia cdi is goed, ik heb op me aerox toen ik me evo kreeg eerst een aprilia cdi gezet! die is veel beter dan die yamaha en ik heb geen problemen gehad!
 
Originele CDI is trouwens zeer goed, Wij hebben enkele scoots uitgerust met originele ontsteking+CDI : draaien 13200 /13800 Toeren, +- 14,5 /15 tot 16.5 pk ! (enkel wel vervroegd op grondplaat!)

Dus eigenlijk niet nodig voor andere cdi te nemen !
 
Back
Top