ApriliaFreak
Rijd nu Auto!:)
ik ben met een nieuwe setup bezig: mhr speed enz,
maar ik wil eerst mijn orginele onsteking houden
ik reed eerst met evo 70 en aleen de grondplaat was vedraait, die wil ik nu weer terug zetten en er een spietje indoen.
bij de dealer zeggen ze dat ik dan ook een ander cdi moet hebben (mijne is nog orgineel) is dat zo?
en welke kan ik dan het beste hebben ik heb ook gehoord dat er een is van tp die vervroegt ofzo.
welke cdi kan ik het beste nemen en is het noodzakelijk?
maar ik wil eerst mijn orginele onsteking houden
ik reed eerst met evo 70 en aleen de grondplaat was vedraait, die wil ik nu weer terug zetten en er een spietje indoen.
bij de dealer zeggen ze dat ik dan ook een ander cdi moet hebben (mijne is nog orgineel) is dat zo?
en welke kan ik dan het beste hebben ik heb ook gehoord dat er een is van tp die vervroegt ofzo.
welke cdi kan ik het beste nemen en is het noodzakelijk?