Welk blok heb ik onder SR?

Franko

Well-Known Member
hallo,

ik ben nieuw hier en ik vind het vervelend om dan meteen om hulp te vragen. maarja...

ik heb een aprilia SR en ik wil hier graag een tecnigas uitlaat onderzetten, alleen nu heb ik een probleem: hoe kan ik zien wat voor blok ik heb (minarelli , morini) etc...
 
Advertisement - register to remove this

Franko said:
hallo,

ik ben nieuw hier en ik vind het vervelend om dan meteen om hulp te vragen. maarja...

ik heb een aprilia SR en ik wil hier graag een tecnigas uitlaat onderzetten, alleen nu heb ik een probleem: hoe kan ik zien wat voor blok ik heb (minarelli , morini) etc...
Welkom op het forum. Het forum is ervoor om vragen te stellen, dus je hoeft je niet vervelend te voelen ;).

Foto's kun je hosten op www.tinypic.com
 
een morini, ok dank je wel!:) dan ga ik een morini horizontaal bestellen, weet iemand misschien een goede zaak ( online bestellen of in omgeving rotterdam:) ) die niet al te duur is?. als er geen reclame gemaakt mag worden. kan iemand me dan misschien een pm sturen?

bedankt!:)
 
nog even een vraagje:

is het perse nodig om zeg maar ook andere rolletjes en een andere sproeier erin te zetten. ik koop eigenlijk alleen een andere uitlaat omdat mijn oude wel erg roestig word.
 
met een andere uitlaat is een andere afstelling wel zo fijn ja... anders rij je constant met een enorme dip in je toeren verloop enzo, daar ga je je egt onwijs aan ergeren op gegeven moment ;)
 
Franko said:
nog even een vraagje:

is het perse nodig om zeg maar ook andere rolletjes en een andere sproeier erin te zetten. ik koop eigenlijk alleen een andere uitlaat omdat mijn oude wel erg roestig word.

je kan ook de roest eraf schuuren, en spuiten met hittebestendige lak:)
 
Back
Top