Welk blok?

Sebastianm

Well-Known Member
Hai

't lijkt me wel handig om te weten wat voor een blok er nou onder mijn Derbi Atlantis uit 2005 zit. Ik heb ooit ergens gelezen dat Derbi's na 2004 oid. een piaggio blok hebben, maar ik weet het niet zeker.

Vandaar dat ik het ff aan jullie vraag! Hieronder wat foto's:

Hoop dat het zo wat duidelijker is. ^.^


Bedankt alvast!!
 
Advertisement - register to remove this

als je me je chassis nummer kan geven (pm eventueel) dan kan ik het morgen voor je navragen bij de invoerder..moet er toch zijn.. want er zijn idd verschillende motoren gebruikt bij de antlantis en dan ben je 100% zeker
 
Het Derbi blok is een Morini blok...

de Diesis (en dus de Piaggio versie) heeft een Piaggio blok , later versies van de Atlantis hebben ook een Piaggio blok.

en dit is 100% een morini blok...

kortom , hier passen onderdelen op voor Morini ,echter is dit blok NIET hetzelfde als een Sr2000!
 
Zojuist een uitlaat voor een morini blok gekocht en binnen gehad, helaas past hij niet!!

Foto;


Links origineel, rechts een Leovince TT voor morini. Je ziet duidelijk dat de mond anders is. Bovendien past de ophanging ook niet..
 
Vandaar dat melf ook zegt dat het niet hetzelfde blok is als een sr2000, er zijn dus gewoon meerdere morini blokken, ik denk dat derbi aan dit blok zijn eigen draai gegeven heeft.
 
Last edited:
Back
Top