Weer vraagje over inrijden van DR op standaard scooter...

Grijz

Well-Known Member
Nog 1 vraagje... kan ik me dr70 ook inrijden op standaard carb? Dus 12 mm? Of is er dan een te grote kans op een warmloper??
 
Advertisement - register to remove this

ik doe dit momenteel, in beginners algemeen loopt hier een topic over. Als het bij mij mis gaat post ik het daar. Ik denk dat je met een gewone sito pijp gewoon met 12mm kunt blijven rijden maar als je al een dikke terugloper gaat monteren toch eerst een grotere carb. Niettemin zet ik binnenkort ook een 17,5 erop vind een 70 denk ik toch wat lekkerder.
 
DR kan je makkelijk met 12 mm blijven rijden hoor, hebben wij ook gedaan:

DR 70 cc

12 mm weber

std uitlaat (af en toe terugloper voor de gein om beetje blazen, van pa en ma mag die gast van die zip niet opvoeren en met 70 cc zie en hoor je in dit geval er niks van)

buddyfilter

80 sproeier en lekker toeren hoor, geen probleem, niks vastloper ook niet met die terugloper eronder (zonder afstellen nota bene)
 
Oooww, mooizo... Ik heb wel terugloper(naja, wel een btje neppert=>technigas next), maar heb ook nog een sito liggen.. hang ik die er wel even onder.. Technigas wordt toch vervangen in de kerstvakantie door hebo gara verchroomd:D
 
ik rij op dit moment met MHR-R met 12mm carb en polini funky en MHR vario

rijd gewoon...ok je gaat een stuk minder snel.

maarjah ik ben toch nog bezig met inrijden ,en het gaat allemaal aardig.

gewoon rustig aan doen..!
 
Originally posted by Teunios
lekkere stomme keuze.. die hebo van je... welke bedoel je. de 50 versie of de 70 ?

Geen idee of het de 50 of de 70 is, maar dat maakt volgens mij bijna nix uit met de gara... Ik heb die gekozen omdat ik het een mooie uitlaat vind en ik hem 2e hands voor een mooi prijsje kan krijgen. Hij zal iig beter presteren dan me technigas next ;) en het zal in elk geval harder gaan dan dat ik eerst op me stnd 50cc ging! Het gaat mij vooral dan om de looks dan om de prestaties...
 
Maargoed, deze week ga ik gewoon lekker me dr eronder hangen en inrijden met me 12mm carb. En dan in de kerstvakantie ergens koop ik een 17,5 mm over van een vriend van me! Tnx voor de replies
 
Back
Top